جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۸

جریان نشستن یک زن روی سقف ماشین پلیس +فیلم

چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب: 808178
رئیس پلیس پیشگیری تهران در خصوص انتشار فیلم نشستن یک خانم روی سقف خودروی پلیس واکنش نشان داد.
جریان نشستن یک زن روی سقف ماشین پلیس +فیلم
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در واکنش به ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی گفت: در تاریخ نهم مردادماه امسال زنی به هویت معلوم به همراه همسرش برای پیگیری پرونده خود به شورای حل اختلاف منطقه ۱۰ مراجعه و دقایقی بعد با قاضی شعبه و مامور مراقب انتظامی شورا درگیر شد و اقدام به تهدید و جوسازی کرد.
 
وی ادامه داد:‌ در ادامه این اتفاق از شورای حل اختلاف با مرکز ۱۱۰ تماس گرفته و مامورین به محل اعزام شدند. در این حین قاضی شعبه اظهارکرد که از این زن و مرد شاکی بوده و متهمان به کلانتری انتقال داده شوند.
 
سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه متهم خانم از دستور مامورین تمرد و بالای سقف ماشین کلانتری رفته و اقدام به داد و فریاد و جوسازی کرد، گفت: این زن مدعی بود باید شوهر او را آزاد کنند؛ این درحالی است که تمرد از دستور پلیس در حقیقت مصداق قانون شکنی و تعدی به قانون است.
 
وی با اشاره به اینکه زن و شوهر متخلف به کلانتری انتقال داده شدند، افزود: متهمان بعد از ۲۴ ساعت بازداشت تحویل مرجع قضایی شدند.
 
سرهنگ موقوفه ای تاکید کرد:معیار و مبنای پلیس اجرای قانون است و بطور حتم تخطی از قوانین و مقررات پیگرد قانونی دارد و پلیس خود را ملزم به اجرای دقیق قوانین و مقابله با کسانی که قانون را رعایت نمی کنند می داند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چنان روی مردم باز شده که باید باهاشون مثل پلیس آمریکا رفتار کرد تا شاید یفهمن
سید
Iran, Islamic Republic of
اون پلیس آمریکاست که تمرد کردن مساوی است با شکستن گردن فرد
خواه پیر ،جوون زن مرد...باشه فرقی نداره..حالا اینجا طرف میره رو سقف ماشین پلیس پائین نمیاد و واسه پلیس تکلیف معلوم میکنه...
Italy
البته بعضی موارد ، ماموران پلیس هم جوگیر میشن
Iran, Islamic Republic of
با این زن حتما باید برخورد شدید کرد . زندان شده خونه خاله هر کی رفت توش پروتر ، سرحالتر ، آموزش دیده تر آمد بیرون ، زندان های ما اصلا بازدارنده نیست.
Iran, Islamic Republic of
این خانم بسیار پر رو و دریده است..
اس
Iran, Islamic Republic of
به یک زن مسلمان نباید گفت پرو ودریده.
صابر
شوهر ش رو بذارین پائین و خودشم آزاد کنید ...!!!! منشو حقوق بشر آمریکایی
اما در خود آمریکا اگر اینزن به پلیس این دستور را داده بود الان با یه گلوله وینچستر خلاصش میکردند
Iran, Islamic Republic of
دم پلیس با صبرو با مرام ایران گرم ..