پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵

باقری: آمریکا نمی تواند برای ما قید و شرط تعیین کند

چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب: 808175
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در دیدار دیپلمات ایتالیایی با بیان این‌که آمریکا نمی‌تواند برای ایران که عضو برجام است، قید و شرط تعیین کند، گفت:‌ در مذاکرات پیش رو، اراده جدی و واقعی آمریکا برای دستیابی به توافق راستی آزمایی می‌شود.
باقری: آمریکا نمی تواند برای ما قید و شرط تعیین کند
به گزارش جهان نيوز، «پاسکواله فررارا» مدیرکل سیاسی و امنیتی وزارت امور خارجه ایتالیا در سفر به تهران، امروز (چهارشنبه) ۱۲ مرداد ماه با علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد. 
 
در این دیدار طرفین ضمن بررسی آخرین وضعیت روابط دوجانبه و رایزنی درباره مسائل بین‌المللی، بر ضرورت فراهم کردن زمینه‌های گسترش همه جانبه مناسبات بین دو کشور تأکید کردند. 
 
مذاکره‌کننده ارشد کشورمان درباره آخرین وضعیت مربوط به مذاکرات لغو تحریم‌های ظالمانه اظهار داشت: هدف مذاکرات، تعیین شرایط بازگشت آمریکا به توافق است، از این رو آمریکا نمی‌تواند برای ایران که عضو برجام است، قید و شرط تعیین کند. 
 
باقری درباره روند آتی مذاکرات گفت: در مذاکرات پیش رو، اراده جدی و واقعی آمریکا برای دستیابی به توافق راستی آزمایی می‌شود.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تنها راه حل انجام غنی سازی بالای 90 درصدی میباشد تمام
محمد
خوب شما برای امریکاییها تعیین تکلیف کنید.مشکلی هست
Iran, Islamic Republic of
آقای باقری بزرگترین مخالف برجامه، رفتنش در مذاکرات احیای برجام چه معنی داره.
محمدایوب
Iran, Islamic Republic of
روزی مذاکره کننده های ما یکی معتقد بود آمریکا کدخداست باید با کدخدابست به هر قیمتی ودیگری معتقد بود او قدرتمند است می تواند بایک بمب مارا نابود کند وامروز اولی نه دومی نه سومی می گوید آمریکا برای ما نمی تواند تعیین تکلیف کند
تفاوت از کجا تا کجا
Iran, Islamic Republic of
مقتدرانه برخورد کنید.