کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پژو پارس اتوماتیک ۴۹۵ میلیون تومان +جدول

12 مرداد 1401 ساعت 11:26

بازار در وضعیت رکودی قرار دارد. اما قیمت‌ خودرو همچنان با نوساناتی همراه است. به نظر می‌رسد این رکود تورمی در آینده نیز ادامه داشته باشد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی در روز چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

 
پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۹ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز به ۴۰۹ میلیون تومان رسید.

البته پژو ۲۰۷ اتومات به قیمت ۶۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای پرطرفدار
تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون با نرخ ۲۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.پژو ۲۰۶ تیپ دو  مدل ۱۴۰۱ به ۳۰۳ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۶۱ میلیون تومان پیش رفت.

تارا اتوماتیک نیز امروز با دو میلیون کاهش قیمت همراه بود. این خودرو در بازار امروز در قیمت ۵۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده
فربد زاوه، کارشناس صنعت خودرو  گفت: در حال حاضر بازار در وضعیت رکودی قرار دارد. اما قیمت‌ خودرو همچنان با نوساناتی همراه است. به نظر می‌رسد این رکود تورمی در آینده نیز ادامه داشته باشد و بازار تا پایان سال با ۲۰ درصد تورم همراه شود.

چندی پیش نیز بابک صدرایی، کارشناس صنعت خودرو گفت: بازار خودروی کشور در ۱۰ روز اخیر با ثبات نسبی در قیمت‌ها همراه بود. البته همچنان کاهش یا افزایش جزئی در قیمت‌ها دیده می‌شود.

این کارشناس صنعت خودرو افزود: باید به این نکته توجه کرد که بازار، در شرایط کنونی کشش افزایش قیمت را ندارد. به همین دلیل، تا زمانی که دو موضوع مذاکرات وین و واردات خودرو به نتیجه نرسد، به نظر می‌رسد بازار به روند کنونی خود ادامه دهد.


کد مطلب: 808099

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/808099/پژو-پارس-اتوماتیک-۴۹۵-میلیون-تومان-جدول

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com