جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

دستگیری۱۴ بدهکار بانکی و ۱۱ دلال ارزی

سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب: 808031
در این مرحله از طرح ۲ میلیون و ۲۲۵ هزار اقلام کالای قاچاق کشف و ۶ هزار و ۶۴۸ هزار لیتر فرآورده قاچاقی توقیف شدند.
دستگیری۱۴ بدهکار بانکی و ۱۱ دلال ارزی
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهرانی بزرگ در حاشیه طرح پلیس امنیت اقتصادی در جمع خبرنگاران افزود: در این مرحله از طرح ۱۴۸ پرنده تشکیل شده و ۱۷۱ متهم در ارتباط با جرایم توزیع و حمل و نقل کالای قاچاق شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: در این مرحله از طرح ۲ میلیون و ۲۲۵ هزار اقلام کالای قاچاق کشف و ۶ هزار و ۶۴۸ هزار لیتر فرآورده قاچاقی توقیف شدند.

رئیس پلیس تهران بزرگ از شناسایی و توقیف ۴۱ خودروی شوتی خبر داد و افزود: ۳۷ نفر در رابطه با فرار مالیاتی شناسایی و دستگیر شدند که رقم فرار مالیاتی این ۳۷ نفر ۹۰۰ میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: همچنین ۱۱ نفر از دلالان ارزی را شناسایی و دستگیر کردیم و از آنها یک میلیارد تومان ارز خارجی کشف شده است.

سردار رحیمی بیان کرد: در ارتباط با سوءاستفاده کنندگان از ارزهای مسافرتی ۷ نفر شناسایی و دستگیر شده اند. همچنین ۱۴ نفر از بدهکاران بانکی هم دستگیر شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
دست ابر بدهکاران بانکی را قطع کنید تا رانت خواری یادشان برود و عبرت عالم شوند این دزدان بیت المال....
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که قوانین حاکم بر بانکها و نحوه نظارت بر بانکها در جهت برخورد انقلابی با زد و بند در بانکها برای پرداخت وامهای نجومی بی حساب و کتاب تشدید نشود مشکل و معضل مزمن ابربدهکاران بانکی هم برطرف نخواهد شد.