پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

نفرات برتر کنکور سراسری معرفی شدند

سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 808025
اسامی نفرات برتر کنکور سراسری ۱۴۰۱ در گروه‌های آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی و فنی، زبانهای خارجه و هنر منتشر شد.
نفرات برتر کنکور سراسری معرفی شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از اعلام رئیس سازمان سنجش، نفرات برتر کنکور سراسری در گروه زبان های خارجی به ترتیب شامل کیارش علیزاده از تبریز، امیر حسین کیوانی از مشهد، علیرضا ملک حسینی از اراک، نوید یونسی ملردی از تهران و سید علیرضا سید شاکری از تهران هستند.

در گروه آزمایشی هنر کیاناز شاطریان از اصفهان، شایا قنادان زاده از تهران، صبا سلطانی از تهران، ملیکا هادی نیا از تهران و علیرضا فصیحی نژاد از تهران پنج نفر برتر شدند.
در گروه آزمایشی علوم انسانی، محمد بهرامی از کرمانشاه، مائده ملکی از تبریز، سیده مرناز سیدی از مشهد، امیر مهدی تبار از تهران، پرهام سنگیان از مشهد، احسان کلاته غربی از مشهد، حدیث گرجی از تهران، سوگند بیگلری از تهران، مطهره قربانعلی از اراک و علیرضا نصیری از شمیرانات نفرات برتر شدند.
 

نفرات برتر گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ، سید حسین سيدمهدی جاسبی از تهران، امیر پارسا بهرامی از تهران، علیرضا ملک حسینی از اراک، امیر همایون شریفی زاده از گرگان، پوریا غفوری از یزد، امیر ماهان معصومی از اصفهان، محمد پارسا قادر احمدی از تهران، ارمین خسروی از تهران، شایان بقائی نژاد از مشهد و سبحان لطفی از نیشابور تفرات برتر شدند.
 

همچنین فرناز حسن زاده از کهگیلویه و بویر احمد، علیرضا دقانی تفتی از یزد، سبا رضائی بروجنی از بروجن، محمد طه رنجی از ارومیه، نگار هاشم زاده از تبریز، ارشیاانتظاری ابوخیلی از تهران، عالیه میرزائی از شهر بابک ، رضا نوری از ارومیه، سید علی علوی خوشحال از سبزوار و امیر مهدی امامی از زنجان ۱۰ نفر برتر آزمون سراسری ۱۴۰۰در گروه آزمایشی علوم تجربی بودند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
گیلان و مازندران که از قطبهای تحصیلی بودن حذف شدن و آن هم رشد سریع سطح زندگی و تغییر سبک زندگی در این دو استان است ..