پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

با کوتخفیف بی تخفیف از دیجی کالا خرید نکنید!

سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 807997
امروزه خرید اینترنتی دیگر جزئی از زندگی روزمره ما شده، اما چه بهتر می شود که خریدهای خود را با پرداخت هزینه کمتر با کد تخفیف انجام دهیم.

اقلب خریدهای ما از فروشگاه های بزرگی مانند دیجی کالا صورت می‌گیره، پس اگر شما نیز مشتری این فروشگاه‌ها هستید باید با واژه کد تخفیف آشنا باشید. موضوع اصلی این مقاله درباره کد تخفیف است.


در ابتدا درباره کد تخفیف بدانید؟
ساختار کد تخفیف تشکیل شده از عبارات و اعداد که با وارد کردن آن در فروشگاه اینترنتی منتشر کننده کد تخفیف می‌توانید مبلغی از سبد خرید خود را کاهش دهید، حالا این تخفیف می تواند درصدی باشد و یا مبلغ ثابت و یا اصلا هزینه ارسال شما را رایگان کند.
 
کد تخفیف درصدی چیست؟
کد تخفیف درصدی به این صورت است که درصدی از مبلغ کل سفارش شما کسر می‌کند.
 
کد تخفیف ثابت چیست؟
کد تخفیف ثابت یک عدد ثابتی از مبلغ کل سفارش شما کسر می‌کند.
 
کد تخفیف هزینه ارسال چیست؟
این کد تخفیف به دو صورت ارسال رایگان و یا درصدی و ثابت ارائه می شود و موجب کاهش هزینه ارسال سفارش به درب منزل شما می‌شود.
 
کوتخفیف مرجع رایگان کد تخفیف
برای اینکه از جدیدترین کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی مانند دیجی کالا مطلع شوید نیاز است روزانه وارد چندین سایت مختلف شوید، اما با استفاده از کوتخفیف فقط با ورود به یک سایت از جدیدترین تخفیف‌های بیش از 400 فروشگاه معتبر اینترنتی باخبر شوید.
 
کد تخفیف دیجی کالا
دیجی کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران روزانه تخفیف هایی برای مشتریان خود در نظر میگیرد این تخفیف‌ها شامل پیشنهادهای شگفت انگیز و یا کد تخفیف های متنوعی می‌باشد.

برای دریافت جدیدترین کد تخفیف دیجی کالا می توانید با ورود به سایت کوتخفیف و جستجوی دیجی کالا از جدیدترین تخفیف‌های این فروشگاه باخبر شوید.
 
کد تخفیف دیجی کالا جت، نزدیکترین سوپرمارکت به شما
دیجی کالا جت جدیدترین محصول گروه دیجی کالا می باشد ، در دیجی کالا جت می توانید از نزدیک ترین سوپرمارکت ها، شیرینی فروشی ها و پروتئینی های به خود سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن درب منزل خود دریافت کنید. برای مشاهده بیشترین کد تخفیف دیجی کالا جت می‌توانید با استفاده از کوتخفیف باخبر شوید.
 
در کوتخفیف رایگان کد تخفیف منتشر کنید
اگر شما نیز دارای کسب و کار اینترنتی هستید و قصد ارائه تخفیف دارید و میخواهید فروشگاه خود را به هزاران کاربر نمایش دهید، در کوتخفیف می‌توانید بصورت رایگان کد تخفیف منتشر نمایید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *