پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

وقتی شهر مهندسی ساخته شود

سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 807972
ویدئویی از بزرگراه شهید باکری در تهران منتشر شد که نشان می‌داد رعایت اصول مهندسی در این بزرگراه به خوبی توانسته سیل را کنترل کند و رانندگان بدون نگرانی از آب گرفتگی که به دلیل بارش شدید ممکن است به وجود بیاید، به راه خود ادامه می‌دهند.
وقتی شهر مهندسی ساخته شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، در حالی که سیل در یزد و برخی شهرها در روزهای اخیرخسارت های زیادی به جا گذاشته است، ویدئویی از بزرگراه شهید باکری در تهران منتشر شد که نشان می داد رعایت اصول مهندسی در این بزرگراه به خوبی توانسته سیل را کنترل کند و رانندگان بدون نگرانی از آب گرفتگی که به دلیل بارش شدید ممکن است به وجود بیاید، به راه خود ادامه می دهند.

بسیاری از کاربران، این بزرگراه را نمونه ساخت اصولی برای بافت‌های شهری دانستند. کاربری نوشت: «شاید خیلی‌ها تا قبل از این می‌گفتن چرا باید بخشی از بزرگراه رو به این کار اختصاص بدن ولی حالا بعد از این بارش ها به خوبی می‌شه اهمیت شون رو فهمید.» کاربری هم نوشت: «کاش مثل ژاپن همین آب‌های سطحی رو هم جمع کنن تا برای آبیاری فضای سبز ازشون استفاده بشه.»


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جمع کردن آبهای سطحی بسیار خوب است اما ایشان می توانند مصداق این کار را در ژاپن اعلام کنند : خبر یکسال قبل از ژاپن:
توجه شما را به عکس هایی از رانش زمین و سیل در ژاپن جلب می کنیم.
بیشترین میزان بارش در مناطق غربی ژاپن رخ داده است. خطر جاری شدن سیل در استان های هیروشیما و فوکوکا بیشتر از دیگر مناطق اعلام شده است. بارندگی شدید در ژاپن در اوایل ماه گذشته منجر به راه افتادن سیل و رانش زمین در مناطق مختلفی از این کشور شد که ۳۷ کشته بر جا گذاشت. از بیش از 2 میلیون نفر از ساکنان استان های سیل زده ژاپن خواسته شده مناطق سیل زده را ترک کنند..