پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

رئیس کمیسیون اصل نود: تاج حق حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را ندارد

سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 807950
۲ نماینده مجلس شورای اسلامی خواهان برخورد قوه قضائیه با مسببان پرونده مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان شدند.
پژمانفر: تاج حق حضور در انتخابات فدراسیون را ندارد
به گزارش جهان نيوز، نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در خصوص نقش مهدی تاج، نامزد ریاست فدراسیون فوتبال در پرونده مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال گفت: از قوه قضاییه درخواست می‌کنم که به پرونده مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان ورود کند و از نظر من که رئیس کمیسیون اصل نود هستم ایشان شایستگی برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال را ندارند.

احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: یک نمونه بیاورید که کسی قرارداد چند میلیون یورویی بندد بعد بگوید خسارتش را از جای دیگری بگیرید. روند قضایی پرونده ویلموتس در حال انجام است و دیوان محاسبات روز گذشته جزئیات حکم CAS را از فدراسیون فوتبال گرفت.

او گفت: مسببان پرونده ویلموتس الان هیچ سمتی ندارند و دستگاه‌های نظارتی بدون خطر تعلیق می‌توانند به این پرونده ورود کنند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رر
Iran, Islamic Republic of
خواست ملت ايران هم همين است!.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
افرين.