کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پروژه‌های مطمئن چیتگر به ترتیب سود دهی کدام است؟

10 مرداد 1401 ساعت 10:07


برج های واقع در پروژه چیتگر از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردارند اما تنها برخی از آنها برای سرمایه گذاری سودمند هستند. در حال حاضر افراد زیادی به دلیل آینده درخشان این منطقه در تلاش برای فروش آپارتمان های خود و خرید یک واحد در پروژه چیتگر هستند. برای سرمایه گذاری در این منطقه و سود دهی بالا باید با آگاهی و استفاده از تجارب مشاورین املاک اقدام به خرید کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با پروژه های مطمئن چیتگر آشنا شوید.
 

دلایل سرمایه گذاری در پروژه های مطمئن چیتگر

دلایل بسیاری برای خرید برج و سرمایه گذاری در منطقه چیتگر وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

 

پروژه های مطمئن چیتگر برای سرمایه گذاری

 

برج آسمان

می توان گفت یکی از بهترین پروژه های مطمئن چیتگر می باشد که تمامی امکانات رفاهی را برای ساکنین آنجا فراهم کرده است. در واقع به دلیل موقعیت مکانی و منظره بی نظیر طبیعی و شهری یکی از گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری می باشد.

 

برج برلیان

از دیگر برج های بی نقص در پروژه های مطمئن چیتگر می باشد که به دلیل موقعیت مکانی عالی و چشم انداز زیبا گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاری سودمند است.

پروژه پارلمان

پارلمان یکی از لوکس ترین برج های واقع در پروژه های مطمئن چیتگر می باشد که نظر افراد زیادی را برای سرمایه گذاری به خود جلب کرده است.

پروژه ویژن

از دیگر برج های بی نظیر و در حال احداث پروژه های مطمئن چیتگر، پروژه ویژن می باشد.

 این پروژه شامل 2 بلوک 15 طبقه است که هر کدام از بلوک ها دارای 11 طبقه مسکونی، 3 طبقه منفی و 1 طبقه لابی می باشد.  

برج تریتیوم

برج های تریتیوم واقع در منطقه چیتگر یکی از پروژه های لوکس و مجلل در حال ساخت است. افرادی که قصد سرمایه گذاری در این منطقه را دارند می توانند برج های تریتیوم را انتخاب کنند. دلیل آن هم دارا بودن تمامی امکانات و معیارهای لازم برای یک خریدار می باشد.

برج مرجان

می توان گفت بلندترین برج مسکونی در پروژه های مطمئن چیتگر متعلق به برج مرجان با 42 طبقه می باشد. برج مرجان دارای 35 طبقه مسکونی، 1 طبقه تجاری و 1 طبقه لابی می باشد. برای اطلاعات بیش تر از شرایط خرید امتیاز چیتگر در سال  ۱۴۰۱ وارد شوید.


کد مطلب: 807852

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/807852/پروژه-های-مطمئن-چیتگر-ترتیب-سود-دهی-کدام

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com