کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهاجم یوونتوس از ستاره تنیس تمجید کرد

10 مرداد 1401 ساعت 9:07

بازیکن تیم فوتبال یوونتوس با تمجید از موفقیت‌های جوکوویچ آرزو کرد این تنیسور به همه اهدافش برسد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، نواک جوکوویچ ستاره تنیس جهان که اخیرا به عنوان قهرمانی ویمبلدون رسیده و 21 عنوان قهرمانی گرنداسلم را در کارنامه خود ثبت کرده به دلیل عدم واکسیناسیون فعلا اجازه حضور در مسابقات آزاد آمریکا را پیدا نکرده است.

عدم حضور او به خاطر قوانین آمریکا بازتاب جهانی داشت به طوری که بازیکن تیم فوتبال یوونتوس نیز نسبت به آن واکنش نشان داده است. دوشان ولاهوویچ مهاجم تیم یوونتوس در مصاحبه با توتو اسپورت، اظهارداشت: من خودم را یک مرجع نمی‌دانم چون کارهای زیادی برای انجام دادن دارم اما جوکوویچ یک مرجع برای همه ماست. هموطن بودن با او باعث خوشحالی است، امیدوارم جوکوویچ بتواند جام‌های بیشتری کسب کند و به تمام اهدافش برسد.



وی افزود: من مستقیما جوکوویچ را نمی شناسم و فقط چند باری با او صحبت کرده‌ام. زمانی که به یوونتوس آمدم او از من تعریف کرد. سرسختی ذهنی جوکوویچ یک مدل است و اگر بخواهد برای تغییرات به دیدار ما بیاید خوشحال خواهم شد.

پیش از این مالک یک موسسه تنیس حرفه ای در صربستان با ارسال نامه ای به جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا خواستار حضور جوکوویچ در مسابقات تنیس این کشور شده بود.

جوکوویچ اما این روزها تمرینات خود را پیگیر و امیدوار است بتواند در مسابقات شرکت کند. وی در این باره گفت: من طوری خودم را آماده می کنم که گویی اجازه شرکت در مسابقات را دارم در حالی منتظر هستم تا ببینم آمریکا اجازه ورود می‌دهد یا خیر؟

این تنیسور مطرح جهان در خصوص ابراز علاقه هواداران و امضاهای جمع شده برای شرکت در مسابقات آزاد آمریکا، عنوان کرد: چقدر از دیدن این همه پیام حمایت و عشق از سراسر جهان در این روزها سپاسگزارم. من انتظارش را نداشتم به همین دلیل است که این احساس بسیار ناراحت کننده است. این احساس ویژه ای است که مردم به شیوه ای دوست داشتنی و حمایتی با حرفه تنیس با من ارتباط برقرار و آرزو می‌کنند که من به رقابت ادامه دهم.


کد مطلب: 807834

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/807834/مهاجم-یوونتوس-ستاره-تنیس-تمجید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com