پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

آپارتمان های ۱۰۰ متری‌ جنوب تهران چند؟

يکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 807805
در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۰۰ متری جنوب تهران خواهیم‌ پرداخت.
آپارتمان های ۱۰۰ متری‌ جنوب تهران چند؟
به گزارش جهان نيوز، به دلیل اینکه قیمت مسکن اخیرا جهش زیادی را تجربه کرده است، متقاضیان مسکن به دنبال خانه هایی با قیمت‌های مناسب‌تر می‌گردند که اکثر این خانه‌ها در جنوب تهران قرار دارند. بنابراین در این گزارش به بررسی واحدهای ۱۰۰ متری جنوب تهران پرداخته‌ایم.

اگر علاقه به واحد های نوساز دارید میتوانید واحدی نوساز با متراژ ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب را در محله جوادیه با سرمایه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. همچنین اگر واحدی نوساز دیگر در همین محله می‌خواهید، می‌توانید واحدی ۲ خوابه با متراژ ۹۷ متر را معادل ۲ میلیارد و ۸۶۱ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۱۰۰ متری در شوش با توجه به نوساز بودن این سازه و داشتن ۲ اتاق خواب، در روز های گذشته معادل ۲ میلیارد و ۷۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در مجیدیه را دارید می‌توانید با سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان واحدی نوساز با متراژ ۹۶ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید. همچنین اگر واحدی دیگر‌ در همین محله با قیمت کمتر می‌خواهید، می‌توانید واحدی ۹۶ متری با ۲ اتاق خواب را معادل ۴ میلیارد تومان خریداری کنید. (این واحد نیز نوساز است)
 
 
برای خرید آپارتمانی نوساز در نازی‌آباد با متراژ ۹۶ متر و ۲ اتاق خواب، لازم است مبلغی بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۱۶۸ میلیون تومان پرداخت کنید.

واحد آپارتمانی ۱۰۰ متری در منیریه درحالی که ۵ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ اتاق خواب دارد، ارزشی معادل ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان دارد. ارزش واحدی دیگر در همین محله با متراژ ۹۶ متر و ۲ اتاق خواب با توجه به ۳ ساله بودن سازه مبلغی معادل ۴ میلیارد تومان است.


توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.
مرجع : اقتصاد آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


روح الله
مجیدیه جنوب تهرانه؟!!!!