کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش یک فیلمساز به دستمزد میلیاردی بازیگران

9 مرداد 1401 ساعت 12:56

یک کارگردان با طرح این پرسش که چرا یک بازیگر باید ۳ میلیارد تومان دستمزد بگیرد؟ تصریح کرد: برای نجات سینما سلبریتی‌ها را کنار بگذاریم!


به گزارش جهان نیوز به نقل از میزان، مهدی صباغ‌زاده کارگردان و تهیه‌کننده سینما گفت:از نظر من اگر می‌خواهیم سینما را نجات دهیم، کارگردانان باید دست از سر بازیگران معروف و چهره بردارند، بازیگر تازه نفس به سینمای کشور اضافه کنند تا هم هزینه‌های تولید کاهش یابد و هم اینکه مخاطب با چهره‌های تازه آشنا شود.

وی افزود: متأسفانه امروز برای تولید یک فیلم بازیگران معروف بیش از دو یا سه میلیارد تومان دستمزد می‌خواهند، ما چرا باید چنین پول‌هایی را خرج این بازیگران کنیم، بازیگرانی که حتی آثارشان در گیشه نمی‌فروشد.

صباغ‌زاده بیان کرد: این‌ها فقط پول درآوردن بلدند و دیگر هیچ. وضعیت سینمای امروز نشان می‌دهد که به جز چند کمدی سطحی سایر آثار نمی‌فروشند و این یعنی روند فیلم‌سازی و به‌طور کلی سینما روند درستی نیست.

وی تأکید کرد: اگر می‌خواهیم سینما را از این وضعیت ناامید‌کننده خلاص کنیم باید سلبریتی‌ها را رها کرده و به سراغ نسل جوان برویم، سینما بیش از هر چیز نیازمند نگاه تازه است.


کد مطلب: 807782

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/807782/واکنش-یک-فیلمساز-دستمزد-میلیاردی-بازیگران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com