کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دفاع قهرمان المپیک از انتخاب برادرش توسط بنا

9 مرداد 1401 ساعت 12:45

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک، گفت: با تصمیم کادر فنی تیم ملی قرار است در رقابت‌های قهرمانی جهان در وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی بگیرم و امیدوارم بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشم.


به گزارش جهان نیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا گرایی در گفتگویی درباره شرایط بدنی خود در فاصله ۴۰ روز مانده به رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در صربستان، اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت خوبی دارم و قطعا در فرصت باقی‌مانده تا حضور در رقابت‌های جهانی صربستان به مرور به وضعیت خوب بدنی می‌رسم و با آمادگی کامل عازم رقابت‌های قهرمانی جهان خواهم شد. ۳ مرحله اردو تا رقابت‌های جهانی در پیش داریم و ان‌شاءالله همه نفرات اعزامی در بهترین شرایط خود به میدان می‌روند.

دارنده مدال طلای جهان و المپیک، افزود: خدا را شکر مصدومیت جدی ندارم و فقط دچار مصدومیت جزئی هستم که آن هم مشکل خاصی نیست و در فرصت باقی مانده برطرف خواهد شد. در مجموع آماده حضور در مسابقات هستم و با آمادگی خوبی عازم مسابقات خواهم شد.

تنها طلایی کشتی ایران در المپیک توکیو، درباره اعزام در یک وزن بالاتر به تورنمنت قزاقستان و اعزام به مسابقات جهانی در وزن ۶۷ کیلوگرم، اظهار کرد: برای اینکه در تورنمنت قزاقستان وزن کم نکنم با تصمیم کادر فنی در وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی گرفتم و توانستم به مدال طلا برسم. برای مسابقات جهانی هم کادر فنی تصمیم گرفت در وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی بگیرم که من هم تابع تصمیم آن‌ها هستم و امیدوارم بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی درباره دلایل شکست برادرش محمدعلی گرایی در تورنمنت لهستان، گفت: هدف از اعزام علی به این مسابقات این بود که بعد از مدت‌ها فقط در جو مسابقه قرار گیرد و با رقبایش سرشاخ شود. او از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده بود و یک ماه است که تمرین منظم نداشت. در چنین شرایطی طبیعی بود که بدنش جواب ندهد و نتواند به لحاظ فنی و بدنی در شرایط ایده‌آلی باشد. ان‌شاءالله علی در فرصت باقیمانده تا حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان به آمادگی مطلوب بدنی برسد و بتواند در بهترین شرایط به میدان برود.

گرایی درباره برخی اظهارات درباره انتخاب محمدعلی گرایی به عنوان ملی‌پوش ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان، خاطرنشان کرد: روند انتخابی در وزن علی (۷۷ کیلوگرم) انجام شده و در نهایت کادر فنی مثل سایر اوزان تصمیم به انتخاب او گرفته است. علی مدال‌دار جهان است و بارها شایستگی خود را نشان داده است. رقبای او در این وزن نیز به تورنمنت‌های مختلف اعزام شدند و نتوانستند نتیجه بگیرند.

ملی‌پوش وزن ۶۷ کیلوگرم ایران در رقابت‌های جهانی صربستان، افزود: به هر حال این موضوع در حیطه اختیارات کادر فنی تیم ملی است. انش‌اءالله علی با تلاشی که مثل همیشه خواهد داشت بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی کسب کند و پاسخ زحمات خود و کادر فنی تیم ملی را بگیرد. امیدوارم با دعای خیر مردم اینبار نیز تیم ملی کشتی فرنگی با دست پر به ایران بازگردد و باعث خوشحالی مردم شود.


کد مطلب: 807779

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/807779/دفاع-قهرمان-المپیک-انتخاب-برادرش-توسط-بنا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com