چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

واکنش رسانه‌های پرتغالی به شکایت ایرانجوان

جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 807540
رسانه‌های پرتغالی نسبت به خبر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پورتو به خاطر طارمی واکنش نشان دادند.
واکنش رسانه‌های پرتغالی به شکایت ایرانجوان
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، شب گذشته فیفا اعلام کرد که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پورتو پرتغال به دلیل عدم پرداخت مطالبات باشگاه ایرانجوان بوشهر بسته شد.
 
این خبر به سرعت در رسانه‌ها پرتغال پیچید و نشریات معروفی مثل رکورد و SAPO به آن واکنش نشان دادند.
 
نشریه رکورد نوشت: باشگاه پورتو به دلیل عدم پرداخت ۱۰۰ هزار یورو برای طارمی به باشگاه ایرانجوان از فعالیت در نقل و انتقالات محروم شد. البته منابعی پیشتر اعلام کرده بودند که این مبلغ توسط باشگاه پورتو پرداخت شده و حتی کمتر از چیزی است که در رسانه‌های ایرانی می‌گویند.

نشریه desporto نیز ضمن تکرار خبر رکورد در ادامه نوشت: منابع ایرانی نوشتند که باشگاه ایرانجوان ۳سال پیش این مطالبه درخواست کرده در حالی که طارمی ۲ سال پیش به پورتو پیوست.
 

 
نشریه آبولا نیز در این باره نوشت: یک منبع در تیم پورتو تأیید کرده که این باشگاه آنچه از بدهی ۱۰۰ هزار یورویی مربوط به مکانیزم مشارکت به تیم ایرانی ایرانجوان باقی مانده بود؛ تسویه کرده است. تیمی که اولین باشگاه حرفه‌ای مهدی طارمی است.
نشریه SAPO نیز خبر محرومیت پورتو را بازتاب داد و نوشت: باشگاه پورتو به دلیل بدهی در حدود ۱۰۰ هزار یورویی به باشگاه طارمی از فعالیت در پنجره نقل و انتقالات محروم شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *