پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

خودروهای ناقص در سایت فارس ایران خودرو به صفر رسید/ کرمانشاه در ایستگاه بعدی

پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 807509
طبق برنامه به صفر رساندن خودروهای ناقص پارکینگ‌های گروه صنعتی ایران خودرو و پس از سایت خزر، سایت فارس این گروه صنعتی موفق به تکمیل و تجاری‌سازی تمامی خودروهای ناقص و کسری‌دار شد.
خودروهای ناقص در سایت فارس ایران خودرو به صفر رسید/ کرمانشاه در ایستگاه بعدی
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایکو پرس، با برنامه‌ریزی صورت گرفته برای فعالیت‌ سایت‌های تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در هفته تعطیلات تابستانی برای کاهش خودروهای ناقص و دارای کسری قطعه، سایت فارس موفق به صفر رساندن خودروهای ناقص شد. 

بر پایه این گزارش، پارکینگ خودروهای ناقص سایت ایران خودرو کرمانشاه نیز فردا جمعه به صورت کامل خالی خواهد شد و به این ترتیب خودروهای ناقص این سایت نیز به صفر خواهد رسید. 

براساس آمار و اطلاعات تکمیل و تجاری‌سازی خودروهای ناقص، با صفر شدن خودروهای ناقص در سه سایت تولیدی خزر، فارس و کرمانشاه، تعداد خودروهای ناقص در گروه صنعتی ایران خودرو وارد کانال ۱۷ هزار شده و تا پایان مردادماه نیز به صفر خواهد رسید. 

این گزارش می‌افزاید، با به صفر رسیدن خودروهای ناقص سایت کرمانشاه، تعداد این خودروها  در روز هفتم مردادماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش ۷۴ درصدی را تجربه خواهد کرد. 
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *