جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اعزام نیرو از شهرداری تهران به امامزاده داوود

پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 807485
مسئولان شهرداری تهران از اعزام نیرو و تجهیزات امدادی به منطقه سیل زده امامزاده داوود(ع) خبر دادند.
اعزام نیرو از شهرداری تهران به امامزاده داوود
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران  با اشاره به سیل و رانش زمین شب گذشته در امامزاده داوود اظهار داشت : بعد از وقوع این حادثه ، شهردار تهران از ساعات اولیه صبح در محل حادثه دیده حاضر شده و همراه با وزیر کشور بازدید میدانی از محل داشتند.

وی ادامه داد: از نخستین ساعات بروز حادثه، کلیه امکانات شهرداری تهران برای یاری و امدادرسانی به مردم حادثه‌دیده د حالت آماده‌باش قرار داشته و برحسب نیاز به منطقه اعزام شدند.

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به فعالیت نیرو‌های خدوم آتش‌نشانی از ساعات اولیه بامداد، اضافه کرد: بیش از ۵۰ نفر از نیرو‌های خبره سازمان آتش‌نشانی به محل اعزام شده و درحال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی ادامه داد: رئیس سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، رئیس سازمان آتش نشانی و شهردار منطقه ۵ نیز در محل حادثه حضور دارند، علاوه بر این به تمامی شهرداران مناطق دیگر آماده باش داده شده است.

علی شریفی شهردار منطقه ۵ تهران هم  با اشاره به آخرین وضعیت منطقه سیل زده کن و امامزاده داوود با بیان اینکه نیرو و تجهیزات درحال اعزام به منطقه است، گفت: هم اکنون جلسه ستاد مدیریت بحران در حال برگزاری و  متأسفانه حجم گل و لای بالا کار را مشکل کرده است.

وی افزود: ۵۰۰ نیروی انسانی و با تجهیزات کامل از تمامی مناطق شهرداری تهران در حال اعزام به منطقه سیل زده هستند.

شریفی تصریح کرد: ۲۰ اتوبوس در حال تخلیه مسافران و زائران هستند و اسکان اضطراری توسط هلال احمر انجام می‌شود.

اعزام ماشین‌آلات شهرداری به محل وقوع سیلاب در امامزاده داوود (ع)
علی نصیری ،  سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز  از اعزام ماشین‌آلات شهرداری تهران به محل وقوع سیلاب در محدوده امامزاده داوود (ع) خبر داد و گفت: از بدو وقوع حادثه، شهرداری تهران به‌عنوان معین استانداری اقدامات لازم را به‌عمل آورد و ماشین‌آلات لازم را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: در حال حاضر وزیر کشور به همراه شهردار تهران در محل حادثه حضور دارند و اقدامات لازم به‌طور میدانی دنبال می‌شود.

نصیری اذعان با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان و کشته شدگان این حادثه گفت: آخرین آمار فعلاً ۲ کشته و ۸ مصدوم است.

نصیری بیان کرد: آخرین گزارشات واصله تا ۴ صبح امروز است که براساس آن ۵۰ دستگاه برانکارد، ۶۰ امدادگر هلال احمر، ۴۵ آتش نشان و ۲ یگان ویژه و تشخصی هویت به محل حادثه اعزام شده‌اند.

رئیس مدیر بحران شهرداری تهران ادامه داد: همچنین ۲ هلی کوپتر امدادرسان نیز در حالت آماده باش قرار دارند.

اعزام ۲۰ دستگاه ون و اتوبوس به مناطق سیل زده
مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران هم با اشاره به آخرین تمهیدات برای کمک به حادثه دیدگان سیل امامزاده داوود(ع) گفت:   ۲۰ دستگاه ون، ۳۰ دستگاه مینی بوس و تعدادی اتوبوس از میدان کوهسار به منطقه سیل زده اعزام شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *