پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دوره‌های موفق مجتمع فنی تهران

پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 807467

مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب که از تاریخ ۹۲/۰۶/ شروع به فعالیت کرده و در این سال‎ها توانسته دوره‌های موفق زیادی را برگزار نماید که بواسطه این دوره‌های آموزشی بسیاری از افراد به راحتی وارد بازار کار شده و به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده‌اند.

این آموزشگاه، با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود دوره های تخصصی زیادی مانند کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و برگزار می‌نماید. لازم به ذکر است که در بین این دوره‌های آموزشی فوق‌العاده دو دوره طراحی لباس و طراحی دکوراسیون از جمله دوره‌های آموزشی موفق مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب می‌باشد که می‌توانید با شرکت در این دوره‌ها آینده خود را امروز تضمین کنید در ادامه به توضیح مشخصات هر یک از این دو دوره آموزشی خواهیم پرداخت.

دوره موفق مجتمع فنی تهران و دوره طراحی لباس


همانطور که گفته شد دوره طراحی لباس یکی از دوره‎‌های موفقی است که در مجتمع فنی تهران برگزار می‌شود، چرا که بازار کار خوبی دارد و به راحتی می‌توانید بعد از پایان دوره مشغول به کار شوید و درآمد خوبی را نیز از این طریق کسب نمائید. درباره این دوره آموزشی بهتر است بدانید که، این دوره آموزشی هم برای آقایان و هم خانم‌ها تشکیل شده است و شامل دو سطح مقدماتی و پیشرفته می‌باشد که برای حضور در دوره مقدماتی نیاز به گذراندن پیش نیازخاصی نداشته همچنین ثبت نام در این دوره آموزشی نیازی به اشنایی با طراحی و یا دوخت ندارد.

علاوه بر مزایای بالا دانشپذیران پس از گذراندن دوره‌های طرحی لباس و طراحی دکوراسیون می‌توانند، دو مدرک بین‌المللی دریافت نمایند

مشخصات دوره آموزشی طراحی لباس
مدت زمان این دوره آموزشی که یکی از دوره‌های موفق مجتمع فنی تهران می‌باشد 42 ساعت بوه و هم به صورت حضوری و به صورت آنلاین نیز برگزار می‌گردد. سرفصلهای این دوره آموزشی فوق‌العاده شامل موارد زیر می‌باشد:

لزوم شناخت اندام در طراحی لباس

شناخت فرم اندام در فشن

آموزش تناسب خط در صفحه، تناسب خطی اندام و طراحی فیگور

آموزش حرکتی فیگور (استخوان بندی اندام و طراحی عضله روی فیگور)

آموزش اندام سه رخ، تمام رخ و نیم رخ، آموزش طراحی سر و صورت و مو

سایه پردازی اندام، شناخت اندام زنانه

چه زمانی می‌توانید در دوره پیشرفته طراحی لباس شرکت نمائید؟
برای شرکت در دوره طراحی لباس پیشرفته دانشپذیران ابتدا باید دوره مقدماتی آن را گذرانده باشند، ضمن اینکه این دوره آموزشی مکمل دوره مقدماتی بوده و همچنین یادگیری نرم‌افزارهای مربوط به طراحی به بالاتر رفتن سطح توانایی و درنتیجه ایجاد فرصت های شغلی بهتر کمک خواهد کرد.

آشنایی با دکوراسیون داخلی
 
چرا باید دکوراسیون داخلی را طراحی کرد؟
یکی از دوره‌های آموزشی موفق اگر به خاطر داشته باشی دکوراسیون است چرا که امروزه یک دانش محسوب شده و استفاده از آن در هر مکانی متفاوت است و به منظور خاصی انجام می‌گیرد چند نمونه از مکان‌هایی که استفاده از طراحی دکوراسیون درآن بسیار مناسب است مانند::

فروشگاه‌ها و مغازه‌ها: جذب مشتری بیشتر و مورد توجه قرار گرفتن

محیط های اداری: ایجاد فضایی امن برای کار کردن و احساس راحت بودن

بیمارستان‌ها: کاربری بودن محیط، ایجاد محیطی آرام تا بیمار و کادر درمانی احساس همدلی و همراهی داشته باشند

خانه‌ها و آپارتمان‌های مسکونی: ایجاد فضایی که باعث راحتی کاربری شود و همچنین گرمی و آرامش را به همراه داشته باشد

فضاهای عمومی مانند ایستگاه‌های اتوبوس، مترو و حتی برای فضاهایی مانند کابین خودروها: برای کاربردی کردن و رفع نیازهای عموم افراد

توجه داشته باشید که، فرایند طراحی دکوراسیون منزل مانند هر فرایند هنری دیگر، دارای نکات و ریزه کاری‌ های خاصی است که با رعایت اصول تزئین، می‌توان تغییراتی فوق العاده را به وسیله آن ایجاد نمود برای یادگیری این اصول می‌توانید در دوره‌های آموزشی مرتبط با آن شرکت کنید و این کسب و کار پردرآمد را مانند یک حرفه‌ای آغاز نمائید.

دوره آموزشی طراحی دکوراسیون
دکوراسیون واژه‌ای است فرانسوی که معادل فارسی آن براساس تعریف لغت نامه دهخدا عبارت است از: فن و تخصص، آذین، آذین بندی در واقع انجام طراحی دکوراسیون برای به جلوه درآوردن رنگ‌ها، اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان می‌باشد.
 
در دوره آموزشی طراحی دکوراسیون تأکید بر فضاهای داخلی با خلاقیت انسان و فضای عمومی را خواهید آموخت و در نهایت نیز مباحث دیگری مانند همانند سازی و اذین بندی فضا و... آموزش داده خواهد شد..

طراحی دکوراسیون داخلی حرفه‌ای است که علاوه بر تخصص نیازمند سلیقه و ایده‌های جدید نیز می‌باشد. کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند باید دارای ذهنی خلاق و ایده پرداز باشند. با یادگیری این اصول می توان هر وسیله ای را در جای مخصوص خود قرار داد. اگر طراحی دکوراسیون منزل به درستی انجام شود می توان از زندگی کردن در آن محیط نهایت لذت را برد..

کلام اخر: با توضیحاتی که داده شد مطمئن هستم متوجه شده‌اید که شرکت در هر کدام از این دوره‌ها باعث موفقیت شما خواهد شد پس اگر تصمیم به شرکت در هرکدام از این دوره‌ها را دارید درنگ نکنید و هم اکنون ثبت نام کنید..
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *