پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵

زاکانی: اکثر مدیران مشکل‌دار شهرداری را تغییر دادیم

پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 807465
شهردار تهران در نشست اتحادیه تحکیم وحدت با بیان اینکه عزم شهرداری برای مقابله با فساد جدی است، گفت: در زمینه مقابله با فساد اکثر مدیران مشکل دار را در اکثر جایگاه‌ها تغییر دادیم.
زاکانی: اکثر مدیران مشکل‌دار شهرداری را تغییر دادیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران در نشست پایان دوره اتحادیه تحکیم وحدت با اشاره به بحث شفافیت در شهرداری گفت: در ابتدای ورود به شهرداری پیگیر شفاف سازی بوده ام و خواستار این بودیم که خرید هایمان را۴۰ درصد ارزان‌تر از طریق بورس تهیه کنیم.

زاکانی در پاسخ به سوالی راجع به عملکرد شهرداری در برخورد با فساد گفت: بلافاصله پس از شروع کار در شهرداری سعی کردیم به طور جدی با موارد فساد برخورد کنیم و زمینه مقابله با فساد اکثر مدیران مشکل دار را در اکثر جایگاه‌ها تغییر دادیم.

زاکانی در ادامه سخنانش عنوان کرد: در ساخت مسکن انحصار دست کسانی است که سرمایه و پول بیشتری داشته اند، در شهر تهران الان یک میلیون کمبود مسکن وجود دارد و این ظلم به خانواده ایرانی است که ۶۵ درصد از حقوق خود را برای اجاره بدهد، در بحث مسکن تسهیلات ساخت و ساز مسکن ایجاد خواهیم کرد.

زاکانی راجع به فعالیت شهرداری حوزه فرهنگی گفت: شهرداری ظرفیت بی نظیری در حوزه مسائل مختلف از جمله تئاتر سینما و مسائل دیگر دارد و می‌توانیم به همه این موارد را معطوف خدمت به بطن جامعه داشته باشیم و اوقات فراغت خانواده‌ها را به سمت توسعه فرهنگ و گسترش آن ببریم.

شهردار تهران در پایان گفت: راجع به بحث بهداشت صحبت‌هایی صورت گرفته و برای توسعه بهداشت در محلات اقداماتی انجام شده است، قرار شد روسای دانشگاه تهران نیز بخشی از این مسئولیت را برعهده بگیرند و در این زمینه کمک کار شهرداری باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جابجایی شخص چه تاثیری دارد وقتی شیوه اداره شهر همان است؟؟ شما سبک مدیریت شهری را عوض کن
میان
Iran, Islamic Republic of
زنده باشید و موفق. ما به شما خیلی امیدواریم آقای زاکانی.
محسن
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی برای همین سید مناف هاشمی استاندار دولت روحانی رو گذاشتی رئیس هیئت مدیره مترو تهران . نظر به تعهد و شایستگی ایشان ! وقتی که در سیل گلستان مرخصی خارج از کشور تشریف داشتند !!
د
Iran, Islamic Republic of
خوبه و قابل تقدیره،.
Iran, Islamic Republic of
در امر مدیریت برای مبارزه با فساد تعویض مدیریت ها گام آخر است زیرا حتی در یک نظام سالم بازرسی مستمر و کنترل رفتار مالی کارکنان از اصل مدیریت علمی است و مسلما در نبود آن بازهم مدیران فعلی دچار لغزش می‌شوند.