پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

انفجار در پایگاه آمریکا در شرق سوریه

چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 807396
منابع خبری گزارش دادند که در یکی از پایگاه‌های بزرگ آمریکا در شمال شرق سوریه، صدای چند انفجار شدید به گوش رسیده است.
انفجار در پایگاه آمریکا در شرق سوریه
به گزارش جهان نيوز، رسانه‌ها بامداد امروز (چهارشنبه)، خبر دادند که انفجارهای شدیدی پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه را به لرزه در آورده است.

خبرگزاری «اسپوتنیک»، بامداد امروز، به نقل از خبرنگار خود در سوریه گزارش داد صدای چند انفجار شدید در حومه شمالی و غربی شهر نفت‌خیز الشدادی جایی که یکی از بزرگترین پایگاه‌های آمریکا در استان الحسکه آنجا قرار دارد، شنیده شده است.

خبرنگار اسپوتنیک اضافه کرد که همزمان با صدای انفجارها، جنگنده‌ها و بالگردهای ائتلاف آمریکایی در پایگاه به پرواز درآمدند و نظامیان آمریکایی منور به آسمان شلیک کرده‌اند.

اسپوتنیک با اشاره به اینکه گزارش‌هایی درباره حمله راکتی به پایگاه آمریکا وجود دارد، خبر داد ارتش آمریکا پیش از این حمله دو کاروان حامل تجهیزات جنگی و خودروهای زرهی به پایگاه مذکور ارسال کرده بود.

یک منبع امنیتی عراقی نیز در این باره خبر داده بود که  آمریکا از پایگاه هوایی «عین الاسد» در استان الانبار عراق، به پایگاهی در نزدیکی گذرگاه الولید واقع در مرز سوریه تجهیزات نظامی ارسال کرده است.

وبگاه «المعلومه» به نقل از این منبع گزارش کرده بود که نیروهای آمریکایی یک گروه بزرگ و مجهز به هواپیماهای جنگی را به پایگاه مذکور اعزام کرده‌اند.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *