کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمربی جدید استقلال پول پارو کرد

5 مرداد 1401 ساعت 11:46

رسانه معتبر برزیلی از جزئیات مبلغ دریافتی سرمربی استقلال در پی شکایت به فیفا خبر داد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، نشریه «گلوبو» برزیل در گزارشی به جزئیات شکایت ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال علیه باشگاه واسکادوگاما و در نهایت جزئیات پرداخت این باشگاه برزیلی به سرمربی پرتغالی پرداخت.

این رسانه برزیلی نوشت: باشگاه واسکادوگاما مجبور شد ۱.۴ میلیون رئال برزیل به سرمربی پرتغالی و دو عضو کادرفنی اش بپردازد تا بتواند بازیکنان را ثبت کند.

واسکو در فوریه گذشته توسط فیفا مجازات شد تا مبلغ ۱۰۰۵۳۷۵ رئال به ریکاردو سا پینتو پرداخت کند. این باشگاه جمعه گذشته اعلام کرد که بدهی خود را به طور کامل پرداخت کرده و اکنون در انتظار رفع محرومیت از بالاترین نهاد فوتبالی(فیفا) است تا بتواند بازیکنان را ثبت نام کند.

ساپینتو در ۱۰ دسامبر سال گذشته علیه واسکو به فیفا شکایت کرد. این مربی مدعی شد که حتی یک رئال از مبلغ پیش بینی شده در قراردادش که در ژانویه با باشگاه منعقد شده دریافت نکرده است.

تصمیم فیفا به نفع ساپینتو در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۲۲ منتشر شد. این حکم واسکو را وادار کرد که همه بدهی هایش را یکباره با سود ماسبق سالانه ۵ درصد بپردازد.

*طبق قرارداد بین واسکو و ساپینتو وجه پرداختی به سرمربی پرتغالی به شرح زیر است:

۹۷۴,۳۷۵ BRL(رئال برزیل) حقوق تقسیم شده به سه قسط ۳۲۴,۷۹۱.۶۶ BRL که در فوریه، مارس و آوریل ۲۰۲۱ پرداخت می‌شود.

سود در تاخیر پرداخت به ارزش ۳۱۰۰۰ BRL به سه قسط ۱۰۳۳۳.۳۳ BRL تقسیم شده است که در فوریه، مارس و آوریل ۲۰۲۱ پرداخت می‌شود.

واسکو اعلام نکرده که دقیقا چه زمانی تصمیم فیفا به آنها اعلام شده است. این باشگاه تنها جمعه گذشته اعلام کرد که برای خلاص شدن از شر این بدهی و رفع محرومیت مبلع ۱.۴ میلیون رئال پرداخت کرده است. تفاوت تقریباً ۴۰۰ هزار رئالی به دلیل بدهی با دو عضو دیگر کادرفنی ساپینتو است.

بدین ترتیب سرمربی استقلال بعد از شکایت به فیفا از باشگاه واسکادوگا در نهایت یک میلیون رئال برزیل به جیب زده است و ۴۰۰ هزار رئال هم به دو دستیار سابقش رسیده است.


کد مطلب: 807394

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/807394/سرمربی-جدید-استقلال-پول-پارو

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com