پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

قیمت خانه کلنگی در تهران طی ۱۰سال، ۲۵ برابر شد

سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 807323
آمارهای مرکز آمار حاکی از آن است که قیمت خانه کلنگی در تهران طی دهه اخیر، ۲۵ برابر افزایش داشته است؛ پس از آن کرج با افزایش ۱۷ برابری در رتبه دوم افزایش قیمت خانه کلنگی قرار دارد.
قیمت خانه کلنگی طی ۱۰ سال، ۲۵ برابر شد
به گزارش جهان نيوز، اقتصاد آنلاین نوشت: این روزها افزایش قیمت در همه حوزه‌ها دیده می‌شود؛ یکی از بخش‌هایی که در ۱۰ سال اخیر، شاهد افزایش قیمت زیادی بود، قیمت خانه‌های کلنگی است؛ مطابق اطلاعات مرکز آمار، قیمت خانه‌های کلنگی از سال ۹۰ تا ۱۴۰۰، در تهران ۲۵برابر افزایش داشته است.

پس از تهران، کرج در این ۱۰سال بیشترین افزایش قیمت خانه کلنگی را شاهد بود و قیمت خانه کلنگی در کرج، طی زمان مذکور، ۱۷برابر شده است.

رتبه سوم افزایش قیمت خانه کلنگی در این ۱۰سال به مشهد و بندرعباس رسید؛ قیمت خانه کلنگی در مشهد و بندرعباس، از سال ۹۰ تا ۱۴۰۰، افزایشی ۱۶برابری داشت.

پس از آن بوشهر، اهواز و شیراز در رتبه‌های بعدی افزایش قیمت خانه کلنگی قرار دارند؛ قیمت خانه کلنگی در این سه شهر، ۱۵برابر افزایش داشته است.
 
اصفهان با افزایش ۱۴برابری، در رتبه بعدی قرار دارد؛ پس از آن نیز بیشترین افزایش قیمت خانه کلنگی به تبریز رسید؛ قیمت خانه کلنگی در تبریز ۱۳برابر افزایش داشته است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
الآن تهران منطقه ۱ و ۲ و ۳ و ۴ کلنگی چند؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
وقتی مسئولان با ندانم کاری ساخت منزل مسکونی را به تجارت تبدیل کنند این صعود قیمت طبیعی‌ترین اتفاقی است که می‌تواند بیافتد. وای از اون روزی که خود مسئولان شریک در احداث باشند.