سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۲

ترویج بی‌حجابی از برنامه‌های دشمن است

سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب: 807302
دشمن در تلاش است که به ارزش‌ها، هنجارهای قرآنی و معنویت جامعه آسیب بزند و ترویج بی‌حجابی از برنامه‌های دشمن است که جامعه را از ارزش‌های قرآن جدا کند.
ترویج بی‌حجابی از برنامه‌های دشمن است
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، در دهمین دوره مسابقات قرآنی جامعه اطلاعاتی کشور که به میزبانی سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در روز دوشنبه سوم مرداد ماه، با حضور مسئولین دستگاه‌های اطلاعاتی و حفاظتی برگزار گردید.

حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب، ضمن عرض تسلیت به بازماندگان حادثه سیل اخیر استهبان گفت: هر چه بیشتر برای ترویج قرآن در جامعه تلاش کنیم، بر اقتدار جامعه اطلاعاتی و نظامی افزوده خواهد شد و قرآن قدرت نرم ماست، برنامه‌ها، سیاست‌ها و راهبردهای ما را تعیین می‌کند، چون کلام الهی است و عظمتی که امروز نظام جمهوری اسلامی در دنیا دارد به واسطه قرآن است.

رئیس شورای هماهنگی اطلاعات گفت: دشمن در تلاش است که به ارزش‌ها، هنجارهای قرآنی و معنویت جامعه آسیب بزند و ترویج بی‌حجابی از برنامه‌های دشمن است که جامعه را از ارزش‌های قرآن جدا کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ولی خود همین دشمن بیشتر از ما ارزش‌های قرآن را در جامعه اش اجرا می کند. عدالتی که در سطح جامعه دشمن وجود دارد در کشور کمتر دیده می شود
در کشور دشمن کمتر شاهد رانت و رابطه و فساد در سطوح مختلف جامعه هستیم اما در ایران ...
Iran, Islamic Republic of
با حجاب بودن زنان جامعه چه ضرری برای دشمن دارد که بخواهد با آن مبارزه کند؟