کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زهره الهیان: تشکل‌های مردمی پیوند دولت و مردم هستند

3 مرداد 1401 ساعت 21:08

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: حلقه‌ میانی دولت و مردم، تشکل‌های مردمی هستند که می‌توانند مسیر گام دوم انقلاب را تسریع کنند.


به گزارش سراج24؛ زهره الهیان نماینده مجلس شورای اسلامی در دومین روز رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱ که مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: برای اولین بار دستیار ویژه مردمی سازی دولت در کشور منسوب شد که این نشان می‌دهد، دولت سیزدهم اعتقاد به حل مشکلات کشور به دست مردم دارد، قاعدتا در این زمینه تشکل‌های مردمی نماد حضور و مشارکت ملت هستند و نقش ویژه‌ای در این مسیر دارند.

وی افزود: تشکل‌هایی که در حوزه‌های تخصصی ورود پیدا کردند و از گروه‌های جهادی تا تشکل‌هایی در حوزه زنان، ورزش، جوانان و ... فعالیت دارند می‌توانند در کنار دولت، در خصوص حل مشکلات کشور کمک کننده باشند و هم‌افزایی شکل گیرد تا بتوان سریعتر مسیر پیشرفت و گام دوم را طی کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در واقع حلقه‌های میانی دولت و مردم، تشکل‌های مردمی هستند که می‌توانند مسیر گام دوم انقلاب را تسریع کنند، این نمایشگاه نمودی از فعالیت‌های این تشکل‌ها است.

وی بیان داشت: از مجلس هشتم، فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد تاسیس شد که هدف شناسایی و حمایت ظرفیت‌ تشکل‌های غیردولتی و مردمی بود که در این مسیر به دنبال پیشبرد اهداف کشور با استفاده از ظرفیت تخصصی مردم  بودیم و این اتفاق افتاد.

الهیان در پایان خاطرنشان کرد: اعتماد بین مردم و دولت ایجاد شده است و فردا در مجلس یازدهم از تشکل‌ها به صورت ملی دعوت خواهیم کرد که نظرات آنها شنیده شود، در واقع مسئولین هم دعوت هستند و حمایت لازم از این تشکل‌ها را صورت می‌دهند.


کد مطلب: 807217

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/807217/زهره-الهیان-تشکل-های-مردمی-پیوند-دولت-مردم-هستند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com