جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

حضور جانسون در پادگان آموزش نظامیان اوکراینی

دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب: 807179
نخست وزیر انگلیس در یک مرکز آموزش نظامیان اوکراینی حضور یافت.
حضور جانسون در پادگان آموزش نظامیان اوکراینی
به گزارش جهان نيوز، "بوریس جانسون" نخست وزیر انگلیس با پوشیدن لباس نظامی از یک مرکز آموزش نظامیان اوکراین در کشورش بازدید کرد.

جانسون با پخش فیلمی از حضورش در یک مرکز آموزش نظامیان اوکراین در انگلیس در صفحه شخصی خود در توئیتر گفت: با حضور خود در اینجا خواستم به شما بگویم که ملت انگلیس از ملت اوکراین در مسیر مبارزه اش حمایت می‌کند. من کاملا مطمئنم که شما می‌توانید پیروز شوید و حتما پیروز خواهید شد.

جانسون ادامه داد: من با ۴۰۰ نیروی اوکراینی که توسط نیرو‌های انگلیسی آموزش می‌بینند، دیدار کردم. آن‌ها پس از آموزش به کشورشان باز می‌گردند تا بجنگند. ما به آموزش این نظامیان تعهد داده ایم. ما به کمک به آن‌ها برای نبودی نیرو‌های پوتین ادامه می‌دهیم و می‌دانم که مردم اوکراین و نیرو‌های مسلح این کشور در نهایت پیروز خواهند شد و ما شجاعت و قهرمانی آن‌ها را خواهیم ستود.

انگلیس که یکی از متحدان کلیدی آمریکا محسوب می شود همگام با واشنگتن اقدام به اعمال تحریم های سنگین علیه روسیه به دلیل جنگ اوکراین کرده است. همچنین لندن یکی از بزرگترین حامیان اروپایی اوکراین برای ارسال تسلیحات و آموزش نظامیان این کشور قلمداد می شود. تاکنون میلیاردها دلار از دارایی های روسیه و الیگارش های این کشور در انگلیس مصادره شده است.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *