پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

درخواست ژاوی برای بازگشت مسی به بارسا

دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 807164
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، در فکر بازگرداندن لیونل مسی به این باشگاه است.
درخواست ژاوی برای بازگشت مسی به بارسا
به گزارش جهان نيوز، مسی تابستان سال گذشته و در حالی که همه منتظر تمدید قراردادش با بارسلونا بودند از این باشگاه جدا شد. 

شرایط مالی بارسلونا و محدودیت تعیین شده از سوی لالیگا برای پرداخت دستمزد به بازیکنان باعث شد که این باشگاه شرایط امضای قرارداد جدید با اسطوره آرژانتینی‌اش را نداشته باشد و او به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کرد و با قراردادی دو ساله به پاری سن ژرمن ملحق شد. 

در طول این مدت بارها شایعات بسیاری درباره شرایط این بازیکن در پارک دو پرنس به گوش رسید و حالا روزنامه اسپورت که به باشگاه بارسا نزدیک است مدعی شد که ژاوی از خوان لاپورتا خواسته است که شرایط بازگشت مسی به نوکمپ را فراهم کند. 
 

او که پیش از این سابقه هم بازی بودن با مسی در دوران درخشان حضورش در بارسلونا را داشته، حالا قصد دارد به عنوان مربی با این بازیکن همکاری کند و گفته می‌شود که حتی با او صحبت‎هایی هم داشته و این ستاره آرژانتینی را متقاعد کرده که بازگشتش به بارسا می‌تواند در درون و بیرون زمین به سود هر دو طرف باشد. 

در این خبر آمده که بازگشت کاپیتان تیم ملی آرژانتین به نوکمپ می‌تواند آخرین فصل از زندگی حرفه‌ای او باشد و پس از آن شرایط برای حضورش در عرصه مربیگری یا مدیریتی این باشگاه فراهم شود. 

مسی هنوز یک فصل دیگر نیز با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و با توجه به بندی که برای تمدید یک ساله این بازه زمانی در قرارداد او وجود دارد، شاید کار بارسا برای جذب این بازیکن در تابستان سال آینده کمی دشوار باشد، خصوصا که گفته می‌شود پی اس جی مشتاق است که از بند تمدید یک ساله قرارداد او استفاده کند.
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: ژاوی مسی بارسلونا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *