جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

تاج‌زاده اصلاح‌طلب است یا برانداز؟

دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 807156
ما معتقدیم، آقای تاج‌زاده هیچ قصدی برای براندازی نداشته‌اند. اعتقادشان این بوده که در کشور مشکلاتی وجود دارد که این مشکلات و کاستی‌ها را می‌توان از طریق اصلاح بهبود بخشید.
تاج‌زاده اصلاح‌طلب است یا برانداز؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، روزنامه اعتماد نزدیک به حزب اصلاح‌طلب اعتماد ملی در تیتری بزرگ با عنوان تاج‌زاده اصلاح‌طلب است و نه برانداز بیانیه وکیل مدافع یک متهم امنیتی را منتشر کرده است.

نزدیک به دو هفته قبل مصطفی تاج‌زاده فعال سیاسی جناح چپ با حکم دادگاه احضار و بازداشت‌شده است. هوشنگ پور بابایی وکیل این متهم امنیتی به اعتماد گفته است که اصلاح‌طلب است و برانداز نیست و تنها خواهان اصلاح برخی موارد در قانون اساسی بوده است!

در بخشی از این گفتگو آمده است:

ما معتقدیم، آقای تاج‌زاده هیچ قصدی برای براندازی نداشته‌اند. اعتقادشان این بوده که در کشور مشکلاتی وجود دارد که این مشکلات و کاستی‌ها را می‌توان از طریق اصلاح بهبود بخشید. ایشان معتقد بودند که اگر برخی کاستی‌ها اصلاح شوند، وضعیت کشور بهتر می‌شود. افکار عمومی ایرانیان نیز مواضع روشن ایشان در خصوص اصلاح را در فضای مجازی و رسانه‌های عمومی دیده و شنیده‌اند. ایشان مکرر تأکید می‌کنند که به قانون اساسی اعتقاددارند و باید ذیل قانون اساسی به فعالیت پرداخت و قصد اصلاح دارند. قصد ایشان انقلاب و براندازی نیست و اتفاقاً در بسیاری از نمونه‌ها در برابر ایده‌های براندازانه ایستاده‌اند و از قانون اساسی دفاع کرده‌اند.

در حالی این ادعای عجیب‌وغریب از سوی وکیل تاج‌زاده مطرح‌شده است که این متهم امنیتی پیش از بازداشت در معرکه‌گیری‌های شبانه دریکی از شبکه‌های اجتماعی به‌صراحت اعلام کرده بود که خواهان براندازی است و به‌هیچ‌عنوان جمهوری اسلامی ایران را مطلوب او نیست! وقتی یک متهم بدون هیچ فشار خارجی به‌صراحت مانیفست براندازی نرم ذیل عنوان «اصلاحات ساختاری» و «رفراندوم در قانون اساسی» را مطرح کرده است، وکیل او این روزها کاسه داغ‌تر از آش شده است و برای تاج‌زاده برائت خواهی می‌کند.

به‌زودی دادگاه به جرائم سازمان‌یافته این عضو سابق جبهه اصلاحات رسیدگی کرده و آفتاب ر اعمال و رفتار او خواهد تابید. به نظر می‌رسد تاج‌زاده‌ای که وکیل مدافع متهم در گفتگو با روزنامه اعتماد توصیف کرده هزاران فرسنگ با تاج‌زاده‌ای که مردم می‌شناسند فاصله دارد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جانباز
Iran, Islamic Republic of
برانداز سکرت و مخفی کار می کند .