کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دفتر رهبر انقلاب شکایتی از فعال رسانه‌ای نداشته

2 مرداد 1401 ساعت 20:26

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب تصریح کرد که این دفتر هیچ شکایت یا حتی ادعایی درباره آنچه این روزها متوجه یک فعال رسانه‌ای شده نداشته و ندارد و مبنا قرار دادن چنین مواردی را برای صدور حکم، نوعی کج‌سلیقگی می‌داند.


به گزارش جهان نیوز، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر و آثار رهبر انقلاب در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای هیچ شکایت یا حتی ادعایی در خصوص آنچه این روزها متوجه یک فعال رسانه‌ای شده است نداشته و ندارد و مبنا قرار دادن چنین مواردی را برای صدور حکم، نوعی کج سلیقگی می داند».



بر اساس این گزارش، یکی از فعالان رسانه ای که به تازگی از سوی دستگاه قضا محکوم شده است، تمسخر تیتر پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را از دلایل صدور حکم محکومیت خود عنوان کرده است.

دادگستری تهران نیز طی بیانیه‌ای که دقایقی قبل منتشر شد، اعلام کرد: «دادنامه صادره برای این فعال رسانه ای مربوط به چند پرونده اتهامی است. متهم در دادسرا از اثبات ادعاهای خود عاجز بوده و در روند تحقیقات قضایی نیز برای اثبات ادعاهایش مستنداتی ارائه نکرده است».

دادگستری تهران همچنین افزوده است: این فعال رسانه ای حتی برای دفاع از خودش در جلسه دادگاه حاضر نشده است. او پیش از این نیز پرونده‌های قضایی متعدد و مشابهی داشته که بیشتر آن‌ها با اغماض و با هدف اصلاح متهم، منتهی به منع تعقیب شده است.

در ادامه اطلاعیه دادگستری تهران آمده است: این فعال رسانه ای حداقل در ۵ مورد با رافت اسلامی مواجه شده اما از فرصت‌های ارائه شده استفاده نکرده و بر اتهام‌زنی بی‌اساس به افراد مختلف ادامه داده است.


کد مطلب: 807092

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/807092/دفتر-رهبر-انقلاب-شکایتی-فعال-رسانه-ای-نداشته

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com