جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شهادت دو جوان فلسطینی در نابلس +عکس

يکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 807006
بر اثر درگیری فلسطینیان و نظامیان رژیم صهیونیستی در بخش قدیمی شهر نابلس در کرانه باختری، دو جوان فلسطینی به شهادت رسیدند.
شهادت دو جوان فلسطینی در نابلس +عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، بر اثر درگیری‌های شدید سحرگاه امروز یکشنبه ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۲ بین فلسطینیان و نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در حومه شهر قدیمی نابلس در شمال کرانه باختری اشغالی، دو جوان فلسطینی به شهادت رسیدند و شماری دیگر زخمی شدند.

هلال احمر نابلس تصریح کرد: دو جوان فلسطینی به نام‌های «عبود صبح» (۲۹ ساله) و «محمد العزیزی» (۲۲ ساله) در جریان هجوم نظامیان اشغالگر به شهر نابلس به ضرب گلوله به شهادت رسیدند و شماری نیز زخمی شدند. نظامیان اشغالگر همچنان از رسیدن کادر پزشکی به محل جلوگیری می‌کنند.


این درگیری‌ها پس از یورش نظامیان یگان ویژه رژیم صهیونیستی به شهر نابلس و به دنبال آن ورود ده‌ها خودروی نظامی از چند محور و محاصره محله «الیاسمینه» در بخش قدیمی این شهر رخ داد این در حالی است که هواپیماهای شناسایی رژیم اشغالگر بر فراز منطقه گشت زنی می‌کردند. نظامیان اشغالگر همچنین چندین تک تیرانداز را بر روی پشت بام ساختمان‌ها در محله رأس العین در مجاورت بخش قدیمی نابلس مستقر کردند.


به گفته منابع محلی، همچنین درگیری‌های شدیدی بین رزمندگان مقاومت و نظامیان اشغالگر که خانه‌ای در بخش قدیمی نابلس را محاصره و به سمت آن راکت شلیک می‌کردند، اتفاق افتاد و این مسئله باعث شد تا نظامیان اشغالگر با نیروهای کمکی بیشتری به شهر نابلس یورش ببرند.

بر اساس گزارش چندین منبع، نظامیان اشغالگر پس از یک عملیات نظامی که ساعت‌ها در بخش قدیمی نابلس به طول انجامید، از این شهر عقب نشینی کردند.
برچسب ها: شهادت فلسطین عکس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *