جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

بهروز عطایی: بازیکنانم فداکارانه جنگیدند

جمعه ۳۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 806808
از بازیکنانم تشکر می‌کنم که فداکارانه تا لحظه آخر برای کسب پیروزی تلاش کردند.
بهروز عطایی: بازیکنانم فداکارانه جنگیدند
به گزارش جهان نيوز به نقل ازمهر، بهروز عطایی پس از شکست تیم ملی ایران مقابل لهستان در مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ درخصوص این مسابقه اظهار داشت: ابتدا یک خسته نباشید جانانه به بازیکنان، اعضای کادر فنی و فدراسیون والیبال می‌گویم که در یک پروسه زمانی تقریباً ۵۰ روزه فشار زیادی را تحمل کردند. در این مدت تیم ایران ۱۳ بازی بسیار سنگین داشت که روند رو به رشد تیم در این مدت عیان شد و از این بابت از شاگردانم که فداکارانه تلاش کردند، تشکر می کنم.

وی ادامه داد: خوشحالم که چنین بازیکنانی دارم. امیدوارم در مسابقات پیش رو بتوانیم کیفیت بهتری به نمایش بگذاریم و مردم را خوشحال کنیم. فکر می کنم نتیجه، عملکرد و روند تیم ایران به گونه ای بود که مردم احساس خوبی نسبت به این تیم داشتند. اینکه ما مرحله به مرحله بهتر شدیم و بازی به بازی کیفیت تیمی ایران تغییر کرد برای من موضوع پراهمیتی است. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. می‌توانیم مقابل تیم‌های خوب دنیا فوق‌العاده ظاهر شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: خیلی خوشحالم که با یک نسل تغییر یافته بازهم توانستیم در والیبال دنیا خودمان را ثابت کنیم. شاید همه، والیبال ایران را به تعداد محدودی بازیکن می شناختند اما امروز والیبال ایران با تعدادی بازیکن جدید به چشم آمد و این موضوع جای خوشحالی دارد. این نشان می‌دهد که روند تولید بازیکن در ایران ادامه دارد.

عطایی با اشاره به مسابقات قهرمانی جهان، عنوان کرد: امیدوارم در مسابقات پیش رو هم بتوانیم خوش بدرخشیم. قطعاً برای مسابقات قهرمانی جهان تغییراتی خواهیم داشت.
مسابقات قهرمانی جهان بسیار سخت است و باید تلاش مان را برای آن پیکارها مضاعف کنیم.

وی در پایان خطاب به مردم کشورمان، اظهار داشت: بخش زیادی از موفقیت‌های تیم ملی را مدیون حمایت های مردم هستیم. همه به عشق مردم، سختی‌ها را تحمل می‌کنیم و بازیکنان احساس می‌کنند که سرباز کشورشان هستند. مردم همه دارایی ما هستند. برای این پرچمی که روی سینه ما است تا آخرین لحظه می‌جنگیم و تلاش می کنیم و امیدوارم مردم هم از تلاش تیم ایران رضایت داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شهروند
Iran, Islamic Republic of
بله خوب بازي كرديم ولي فقط ٤دست اول را ...
United States
😢😢حیف که شکست خوردند....