جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

مرغ به قیمت مصوب رسید

جمعه ۳۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 806791
هم اکنون مرغ در بازار به قیمت مصوب رسیده و فروش با نرخ های بالاتر تخلف است.
مرغ به قیمت مصوب رسید
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی یوسف خانی گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۳۸ هزار تومان و مرغ گرم در خرده فروشی ها ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است.

او قیمت هر کیلو ران مرغ با کمر ۵۰ هزار تومان، ران مرغ بدون کمر ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان، سینه بی استخوان ۱۱۰ هزار و فیله مرغ را ۱۲۰ هزار تومان اعلام کرد.

یوسف خانی می‌گوید: با وجود افزایش هزینه های تولید مرغداران‌ خواستار اصلاح نرخ مرغ هستند که به سبب نبود تقاضا و کشش بازار بعید است که ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ را افزایش دهد.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: روزانه حدود ۱۶۰۰ تن مرغ در تهران عرضه می شود، درحالیکه قبل از آزادسازی نرخ میزان عرضه به ۲ هزار تن در روز هم‌ می رسید.

بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که قیمت کنونی هر کیلو مرغ ۵۸ تا ۶۵ هزار تومان، ران مرغ ۵۵ تا ۶۵ هزار تومان، سینه ۱۱۰ تا ۱۲۰ هزار تومان و فیله ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار تومان است‌ که رئیس اتحادیه پرنده و ماهی عرضه بالاتر از نرخ مصوب را گرانفروشی می داند.

بنابر گفته اتحادیه پرنده و ماهی تا روز گذشته مرغ کمتر از نرخ مصوب در خرده فروشی ها عرضه می شد که امروز با کمی افزایش به نرخ مصوب رسیده است.
برچسب ها: قیمت مرغ بازار
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا شکرت
Iran, Islamic Republic of
باز هم درخواست افزایش دارند؟ سیر پذیر نیستند؟
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه از اینکه به قیمت مصوب برگشته باید خوشحال باشیم..