جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ماجرای کرایه نجومی برای خودروهای لوکس

سه شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 806494
اجاره خودروهای لوکس بسیار نجومی شده و حتی در مناطق آزاد هم برای کرایه یک روزه آن ها باید تا چند ده میلیون تومان پرداخت کرد.
ماجرای کرایه نجومی برای خودروهای لوکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، شاید باورش را هم نکنید ولی اجاره خودروهای لوکس بسیار نجومی شده و حتی در مناطق آزاد هم برای کرایه یک روزه آن ها باید تا چند ده میلیون تومان پرداخت کرد. به طور مثال اجاره خودروی لامبورگینی هوراکان در کیش روزانه ۴۰ میلیون تومان است.

برای داشتن 24 ساعت ماشین  BMW i8 هم روزانه ۱۰ میلیون تومان باید هزینه کرد. با این حال رئیس اتحادیه اتومبیل کرایه و موسسات گردشگری اعلام کرده است که کرایه خودرو‌های لاکچری با قیمت‌های بالا اصلا زیر نظر اتحادیه نیست. برخی کاربران هم در شبکه های اجتماعی مدعی اند عده ای برای کلاهبرداری پراید خود را می‌فروشند و با کرایه کردن چند روزه یکی از این خودروها چندین برابر قیمت پرایدشان کلاهبرداری می کنند. کاربری نوشت: «من شاهدم یک نفر با یک بنز کرایه‌ای تونسته بود اعتماد چندنفر رو جلب کنه و یه خونه رو به چند نفر بفروشه!»


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *