جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

واکنش علی دایی به رد پیشنهاد سرمربی گری

دوشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب: 806461
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران نسبت به رد پیشنهاد جانشینی اسکوچیچ واکنش نشان داد.
واکنش علی دایی به رد پیشنهاد سرمربی گری
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرآنلاین، علی دایی یک‌شنبه شب در حاشیه افتتاحیه جشنواره جزیره فوتبال در جمع خبرنگاران عنوان کرد: ابتدا برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت دارم و پس از آن، لازم است بگویم فرصت مناسبی وجود دارد تا مردم دنیا، کشور ما و جزیره کیش را بشناسند چراکه همسایه دیوار به دیوار و آب به آب قطر هستیم.

او ادامه داد: امیدوارم این فرصت بزرگ را غنیمت بشماریم و به‌خوبی از آن استفاده کنیم. همه اتفاقات مثبت بستگی به خودمان و کارهایی که تا جام جهانی انجام می‌دهیم، دارد.
 
این پیشکسوت فوتبال ایران درباره شرایط تیم ملی عنوان کرد: فقط می‌توانم آرزوی موفقیت برای تیم ملی را داشته باشم. البته امیدوارم همه افراد اختلافات در تیم ملی را کنار بگذارند و سعی کنند بهترین بازی‌ها را انجام بدهند.

در مورد رد پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی گفت: آرزوی هر مربی حضور روی نیمکت تیم ملی کشورش است، اما من برای خودم یک‌سری دیدگاه‌های دیگری دارم و بنابر آن عقاید زندگی می‌کنم.

او ادامه داد: الان نه زمان مناسبی برای حضورم در تیم ملی بود و نه وقت کافی برای تیم ملی وجود داشت. فکر می‌کنم بهترین تصمیم را گرفتم. از تمام عزیزانی که به من لطف داشتند، تشکر می‌کنم ولی الان زمان مناسبی برای گرفتن پست مربیگری تیم ملی نبود.

علی دایی در خصوص دوری طولانی مدتش از فوتبال ابراز کرد: خدا را شکر این دوری موجب شده به کارهای دیگر و زندگی برسم و زندگی‌ام رونق بیشتری بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درود بر علی دایی
Iran, Islamic Republic of
علی دایی کاملا حواسش جمع هست.
پوست خربزه زیر پاش نمی ره.