جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سعودی‎ها به این دلقک خندیدند

دوشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب: 806449
با پایان سفر منطقه ای جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و بازگشت وی به این کشور، همچنان واکنش‌ها نسبت به آن در رسانه‌های آمریکایی ادامه دارد.
سعودی‎ها به این دلقک خندیدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، بینندگان شبکه آمریکایی فاکس نیوز نسبت به نتایج احتمالی سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به عربستان سعودی، شک و تردیدهای جدی دارند.

شبکه فاکس نیوز در گزارش خود به ضمن اشاره به این مساله، عنوان کرد جو بایدن که در گذشته عربستان سعودی را کشوری منفور و محمد بن سلمان ولیعهد سعودی را در پرونده جمال خاشقجی، قاتل توصیف کرده بود، در این سفر از مقامات ریاض خواست میزان تولید نفت شأن در بازارهای جهانی را افزایش دهند.

شأن هانیتی مجری این برنامه فاکس نیوز در سخنانی در این باره گفت: بایدن هفته‌ای فاجعه بار دیگری از دوران ریاست جمهوری‌اش را به پایان رساند، این هفته مملو از گاف‌های عجیب، سیاست‌های شکست خورده و البته گزارش‌های اقتصادی وحشتناک (در ارتباط با وضعیت اقتصادی آمریکا) بود.

در پی پخش این برنامه بینندگان فاکس نیوز، پیام‌های جالب توجهی را در ارتباط با سفر بایدن به عربستان سعودی کامنت کردند.

Mic Ken در این باره نوشت: سعودی‌ها به برَندون (لقب جو بایدن) و این سطح از ناتوانی وی خندیدند!

Shawn O نیز در این ارتباط عنوان کرد: سعودی‌ها به این دلقک خندیدند؛ وی چگونه توانست کشور بزرگ آمریکا را سطحی از عجز و ناتوانی برساند که گدایی نفت کند! بایدن رقت انگیز است!

Time's upنیز در این باره نوشت: از شما خواهش می‌کنم اجازه ندهید این احمق (خطاب به جو بایدن) از آمریکا خارج شود، او لکه ننگی ویران کننده بر پیشانی کشورمان است!
DrHarryT در این باره نوشت: بایدن ادعا می‌کند که هر کاری برای افزایش واردات نفت به آمریکا انجام داده است، اما نفت زیر پاهای ما وجود دارد!

گفتنی است سفر جو بایدن به اراضی اشغالی و عربستان سعودی اخیراً به پایان رسید و تحلیلگران منطقه‌ای و بین المللی متفق القول هستند که این سفر هیچ کدام از اهداف مدنظر کاخ سفید را محقق نکرد و حتی باعث تخریب هر چه بیشتر وجهه آمریکای رو به افول، در نگاه افکار عمومی جهان شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *