سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

سخت‌ترین زمستان ۶۰ سال اخیر در انتظار اروپا

پنجشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 806071
معاون نخست وزیر رومانی گفت: انتظار می‌رود با تشدید بحران انرژی در اروپا سخت ترین زمستان ۶۰ سال اخیر در انتظار این قاره کهن باشد.
سخت‌ترین زمستان ۶۰ سال اخیر در انتظار اروپا
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «کلمنت اونوره» معاون نخست وزیر رومانی پیش‌بینی کرد که اروپا  به دلیل تلاش برای تحریم گاز روسیه، امسال با زمستان سختی روبه رو خواهد شد که سخت‌ترین زمستان در ۶۰ سال اخیر است. به گفته وی، اروپا باید بهای اعمال تحریم‌ها علیه روسیه را بپردازد.

معاون نخست وزیر رومانی در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که در حال حاضر هیچ نشانه‌ای مبنی بر پایان یافتن قریب الوقوع  درگیری در اوکراین وجود ندارد، بلکه برعکس، بیش از آنچه بسیاری انتظار داشتند ادامه خواهد داشت.

او گفت: این زمستان سختی خواهد بود، احتمالاً سخت ترین زمستان در ۴۰-۵۰-۶۰ سال گذشته خواهد بود، متأسفانه این زمستان سخت برای کل اروپا است.

با این حال، این سیاستمدار رومانی مدعی شد که باید تحریم‌ها علیه روسیه اعمال می‌شد، زیرا ابزار موثر دیگری وجود نداشت. او می‌گوید که رومانی قادر به غلبه بر بحران انرژی خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *