کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استقلال و پرسپولیس صاحب ورزشگاه می‌شوند

22 تير 1401 ساعت 8:38

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از اختصاص ورزشگاه های شهید کاظمی و امام رضا(ع) بطور دائمی به تیم های پرسپولیس و استقلال تهران خبر داد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از ایرنا، محمدامین توکلی زاده معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران سه شنبه شب در یک گفت وگوی تلویزیونی افزود: جلسه خوبی مدیران عامل تیم های استقلال و پرسپولیس تهران با علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار کردند.

وی ادامه داد: مدتی بود که بهره برداری ورزشگاه شهید کاظمی به تیم پرسپولیس و ورزشگاه امام رضا(ع) به تیم استقلال تهران واگذار شده بود تمرینات این دو تیم در این مجموعه های ورزشی انجام می شد.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه این دو مجموعه متعلق به شهرداری تهران بود، گفت: در راستای کمک به این دو تیم پرطرفدار فوتبال شهردار تهران موافقت کرد بطور دائمی این مجموعه های ورزشی به این دو تیم واگذار شود.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای آینده تفاهمنامه ای میان وزارت ورزش و شهرداری تهران منعقد خواهد شد و پس از انجام کارهای اداری و اجرایی مجموعه ورزشی شهید کاظمی بطور دائمی به تیم پرسپولیس و مجموعه ورزشی امام رضا (ع) نیز بطور دائمی به تیم استقلال تهران واگذار خواهد شد.
 

دانلود فیلم


کد مطلب: 805930

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/805930/استقلال-پرسپولیس-صاحب-ورزشگاه-می-شوند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com