سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۳

واکنش وزیر ورزش به برکناری اسکوچیچ/ شایعه استعفایم بیشتر برای خنده بود

سه شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 805863
وزیر ورزش و جوانان به برکناری اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی واکنش نشان داد.
وزیر ورزش استعفا داد؟
به گزارش جهان نيوز، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از تندیس 5 قهرمان و پیشکسوت ورزش ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسمی تاریخی و ارزشی برگزار شد و این برنامه‌ها برای تاریخ‌سازی و هویت‌سازی ورزش کشور بسیار لازم است. بخشی از پیام این مناسبت‌ها این است که ورزشکاران فقط تا زمانی که مدال می‌گیرند، عزیز نیستند و پس از دوران قهرمانی هم ارزشمند خواهند بود.

وزیر ورزش و جوانان درباره تصمیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال مبنی بر برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی کشورمان بیان کرد: مگر فدراسیون هنوز به‌صورت رسمی اعلام کرده است؟ باید به ما گزارش بدهند.

سجادی در پاسخ به این پرسش که آیا توصیه‌ای مبنی بر انتخاب مربی ایرانی شده است یا خیر، گفت: توصیه‌ها زیاد است و ما به نظر و دیدگاه فنی فدراسیون احترام می‌گذاریم. ما نقش حمایتی خودمان را داریم و ما درخدمت فدراسیون‌ها هستیم. جام جهانی تورنمنت بسیار مهمی است و موظف هستیم که کنار تیم ملی و فدراسیون فوتبال باشیم. از تصمیمات فنی آنها بیشترین حمایت را می‌کنیم.

وی در مورد سفر خود به قطر خاطرنشان کرد: پنج، شش ساعت جلسه داشتم. جلسات بسیار خوب و مهمی با کادر فنی، بازیکنان و سرپرست تیم داشتم و مأموریت مهمی پشت سر گذاشتیم. باید وضعیت تیم را از نزدیک بررسی می‌کردم و سفر بسیار خوبی برای من بود.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص نشست دو بازیکن تیم ملی با معاون رئیس جمهور عنوان کرد: این موضوع صحت ندارد و آن را فقط در فضای مجازی دیدم.

سجادی درباره اینکه گفته می‌شود روی سرمربیگری علی دایی در تیم ملی پافشاری شده و نیز مشکل وی برای حضور او روی نیمکت ملی‌پوشان اظهار داشت: اجازه بدهید وارد مسائل فنی نشوم و ما کار مدیریتی خودمان را انجام بدهیم.

وی در مورد شایعه استعفای خود از وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: این موضوع بیشتر برای خنده و شوخی بود!

وزیر ورزش و جوانان در خصوص اختلاف میان محمد پولادگر با علیرضا دبیر بر سر بودجه فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: مشکلی در کار نبود. همیشه اختلاف نظرهایی در کار اجرایی وجود دارد.

سجادی درباره انتقاد رئیس فدراسیون کشتی در مورد نقش حراست وزارت ورزش در اتفاقات روز یکشنبه کشتی آزاد گفت: سوءتفاهمی به وجود آمد که حل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای وزیر محترم اسکوچیچ در حد واندازه های آوردگاه جام جهانی نیست.لذا اگر قرار به عدم استفاده از مربی طراز بین المللی است،لطفا از شاخص های داخلی استفاده کنید.
نه اسکوچیچ نه هر مربی خارجی دیگر. لطفا از مربیان داخلی استفاده کنید در رشته های کشتی،والیبالوغیره شاهد درخشش درصورت دادن زمینه فعالیت بودیم
حداقل از مربیان داخلی ووطنی در آوردگاه جام جهانی استفاده کنید که آقای اسکوچیچ هیچگونه برتری نسبت به مربیان وطنی ندارد((فقط چشم ها را باید شست جور دیگر نگریست))