جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

بهادری جهرمی: دولت در تصمیم‌های فنی تیم ملی دخالت نمی‌کند/ بازیکنان با معاون اول دیدار نکردند

سه شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 805860
سخنگوی دولت به دخالت در حوزه فنی تیم ملی و فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
واکنش دولت به تغییر کادرفنی تیم ملی
به گزارش جهان نيوز، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه نشست امروز خود درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: متولی موضوع و کادرفنی تیم ملی، درخواست‌هایی را در مورد حمایت در حوزه پشتیبانی، برگزاری اردوهای تدارکاتی، برخی مسائل مالی و اجرایی داشتند. این مسائل صرفا در سطح حمایت و پشتیبانی از تصمیمات خود فدراسیون است. دولت حمایت از تیم ملی را وظیفه خودش قلمداد و اعلام آمادگی کرد. به همین منظور جلساتی بین فدراسیون و وزارت ورزش برگزار شد.

وی ادامه داد: وزیر ورزش و معاون قهرمانی‌اش در اردوی تیم ملی حاضر شدند. در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور آمدند  و گزارش جلسات، رفت و برگشت‌های خود با فدراسیون و کل اعضای تیم ملی را منتقل کردند. در حوزه‌های مختلف برای حل مسائل تیم ملی خواسته ‌هایی مطرح شد. دولت نیز برای حل خیلی از مسائل تصمیم‌گیری و برای کمک کردن اعلام آمادگی کرد. در هر حوزه ای حمایت و کمکی از دست دولت بربیاید با تاکید بر این موضوع که دولت به هیچ وجه در بحث تغییر کادرفنی تیم ملی دخالت نخواهد کرد، آمادگی کمک به اجرای تصمیم فنی به فدراسیون را خواهد داشت.

سخنگوی دولت اضافه کرد: اخباری هم در خصوص ملاقات برخی بازیکنان مطرح شد. هیچ ملاقاتی با معاون اول صورت نگرفته بود اما در حوزه‌های مختلف با برخی مقامات نه در سطح معاون اول و رئیس جمهور، ملاقات‌هایی صورت گرفت. خود من با رئیس سابق و سرپرست جدید فدراسیون جلساتی داشتم. دیگرانی نیز همچنین. گروه‌های مختلف که دغدغه موفقیت تیم را دارند مباحثی مطرح کردند. پیش از این هم در تمامی حوزه ها به این شکل بوده است. متولیان هر حوزه دسترسی لازم را به مسئولان دولت داشته‌اند و از ویژگی‌های این دولت مردمی بودن، در دسترس بودن، آمادگی برای شنیدن سخنان به حق، خواسته‌ها و مطالبات است. این موضوع نیز به یکی ـ دو نفر محدود نبود.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *