کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترامپ: آمریکا در مقابل جهان تحقیر شده است

18 تير 1401 ساعت 11:39

رئیس‌جمهور سابق آمریکا می‌گوید: مقامات دولتی درباره دموکراسی و ساختارهای سیاسی دیگر کشورها سخنرانی می‌کنند، در حالی‌که خون آمریکایی‌ها در خیابانهای این کشور ریخته می‌شود.


به گزارش جهان نیوز به نقل از مهر، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا با انتقاد شدید از سیاست‌های «جو بایدن»، رئیس‌جمهور کنونی این کشور گفت: ما ملتی رو به افول هستیم. ما ملتی در حال شکست هستیم. ما هیچ وقت وضعیتی مانند وضعیت کنونی نداشته‌ایم. کشور ما زانو زده و در مقابل جهان تحقیر شده است.

ترامپ این اظهارت را در یک کارزار انتخاباتی برای دفاع از نامزدهای جمهوری‌خواه در انتخابات میان‌دوره مجلس نمایندگان و مجلس سنا در شهر لاس‌وگاس بیان کرد.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در ادامه به کشتارها و تیراندازی‌های مرگبار اخیر در این کشور اشاره کرد و افزود: در حالی‌که تصور می‌کنیم باید درباره مردم و کشورهای دیگر و دموکراسی‌هایشان سخنرانی کنیم، تمام خیابان‌های ما پر شده از خون قربانی‌های بی‌گناه جرایم و تیراندازی‌ها.

به گفته ترامپ: اگر این روند و وحشی‌گری موجود در آمریکا متوقف نشود، آمریکایی وجود نخواهد داشت.

وی همچنین افزود: شمار خودکشی‌ها، دزدی‌ها، و جرایم سازمان‌یافته در آمریکا افزایش یافته و دولت کنونی این کشور در زمینه سیاست‌های مقابله با جرایم ضعیف است.

ترامپ در ادامه تشریح وضعیت موجود کشورش گفت آمریکا پر از انواع و اقسام مواد مخدر شده و وضعیت مرزهای این کشور به‌هم‌ریخته و هرج‌ومرج و خشونت‌ها (برای مقابله با مهاجران) در مناطق مرزی افزایش یافته است.

انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا روز سه‌شنبه ۸ نوامبر ۲۰۲۲ برگزار می‌شود. در این انتخابات رقابت نمایندگان جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها برای تصاحب تمام ۴۳۵ کرسی مجلس نمایندگان و ۳۵ کرسی از ۱۰۰ کرسی مجلس خواهد بود.


کد مطلب: 805537

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/805537/ترامپ-آمریکا-مقابل-جهان-تحقیر-شده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com