جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

اعزام مخفیانه فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی به قطر

شنبه ۱۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 805495
پایگاه خبری «میدل ایست‌آی» به نقل از منابع آمریکایی و منطقه‌ای از اعزام مخفیانه گروهی از فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی به قطر خبر داد.
اعزام مخفیانه فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی به قطر
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، برخی منابع خبری جمعه شب از جمله میدل ایست‌آی با انتشار گزارشی اعلام کردند که تعدادی از فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی در قالب یک ماموریت نظامی به قطر اعزام شده‌اند.

در همین ارتباط، مقامات فعلی و پیشین آمریکا و کشورهای حوزه خلیج فارس به میدل ایست آی گفته‌اند که «فرماندهان نظامی اسرائیل به صورت مخفیانه و به عنوان بخشی از تغییرات درون سازمانی مرکز فرماندهی آمریکا در منطقه موسوم به "سنتکام" که براساس آن تل آیو (در چارچوب سنتکام) مشارکت خواهد داشت، به قطر اعزام شده‌اند».

منابع مذکور تأکید کردند که یکی از مکان‌هایی که فرماندهان اسرائیلی به آنجا اعزام شده‌اند، پایگاه هوایی «العدید» قطر است که به عنوان یک پایگاه هوایی و مقر عملیات نیروهای آمریکایی در خاورمیانه  شناخته می‌شود.

در ادامه گزارش آمده که سنتکام در پاسخ به سوالی درباره استقرار فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی در پایگاه های آمریکایی در قطر، پاسخ را به ارتش رژیم صهیونیستی محول کرد، اما ارتش رژیم از هرگونه اظهار نظر در مورد این موضوع خودداری کرده است.

میدل ایست آی این گزارش را به نقل از برخی مقامات کشورهای خلیج فارس منتشر و اعلام کرد که این مقامات خواسته‌اند تا نامشان فاش نشود.

رژیم صهیونیستی سال گذشته بر اساس توافقات عادی سازی سال 2020 بین بحرین و امارات متحده عربی مشارکت خود را در ستاد فرماندهی مرکزی تروریست‌های آمریکایی در منطقه موسوم به «سنتکام» آغاز کرد.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
الان بهترین موقع برای شکاره این فرماندهان کیثف اسرائیل است چون ما هنوز انتقام سردار سلیمانی را نگرفتیم.
رر
Iran, Islamic Republic of
برای برهم زدن روابط ایران و قطر است!؟