جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۴

سردار آزمون: «اسکوچیچ» را برکنار نکنید

جمعه ۱۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب: 805461
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به خبرهای اخیر درباره تغییر دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی واکنش نشان داد.
سردار آزمون: «اسکوچیچ» را برکنار نکنید
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، با بالاگرفتن خبرها و شایعات پیرامون نیمکت تیم ملی ایران و احتمال برکناری دراگان اسکوچیچ، سردار آزمون مهاجم تیم ملی به این موضوع واکنش نشان داد و از مسئولان خواست در حال حاضر از ایجاد تغییر روی نیمکت ایران خودداری کنند.

آزمون با انتشار پیامی در اینستاگرام خود نوشت: «ما اعضای تیم ملی ج. ا ایران از تلاش‌ها و حمایت‌های مقامات دولت در راستای حمایت همه جانبه از تیم ملی تشکر می‌کنیم. اعلام می‌کنیم در شرایط فعلی فرد فرد بچه‌های تیم ملی همدل و یکصدا در کنار کادر فنی تلاش خواهیم کرد تا در جام جهانی قطر دل مردم ایران را همچون گذشته شاد کنیم. به ما اعتماد کنید و تیم ملی را در این برهه حساس و کوتاه تا جام جهانی حمایت همه جانبه نمایید. ما بازیکنان از شما خواهش می‌کنیم چیزی را تغییر ندهید. همه چیز را بگذاریم بعد از جام جهانی.»

این پیام توسط چند ملی پوش دیگر از جمله علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده هم منتشر شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اسکوچیچ ولله بد نبود....
آقای آزمون شما که حرفه ای هستید باید بدانید تغییرات در اعضای تیم فوتبال دامنه ی دخالت بازیکنان نیست . شما جای بحث روی مربی تیم به فکر متمرکز کردن حواس در زمین فوتبال باشید.
آقای آزمون بزرگوار ودوست داشتنی دانش فنی اسکوچیچ تا همین بازی های مقدماتی است .در ورطه های بالاتری چون جام جهانی دانش فنی روز را ندارد. نداشتن دانش فنی یعنی ندیده شدن شمای بزرگوار در عرصه ی میدان زمین فوتبال.
رضا
Iran, Islamic Republic of
..این قضیه باید درس عبرتی برای همه دولتها ومجلسها باشد،ضمنا خطر
تعلیق فوتبال ایران را هم دارد.