جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵

سخنگوی فدراسیون فوتبال: با مربی مذاکره نکرده‌ایم

جمعه ۱۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 805437
عضو هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال تأکید کرد تا این لحظه هیچ تصمیمی برای برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی گرفته نشده است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال: با مربی مذاکره نکرده‌ایم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، احسان اصولی درباره شایعه برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی اظهار داشت: هر از چندگاهی شایعاتی به وجود می‌آید و فضای فوتبال، جامعه فوتبال و مردم را متشنج می‌کند. این خودش می‌تواند یکی از موضوعات مورد بحث باشد. بیش از اینکه ما باید پاسخگو باشیم، دوستانی که این خبر را گفتند باید نظرشان را بگویند.

وی در مورد اینکه آیا فدراسیون فوتبال همچنان از دراگان اسکوچیچ حمایت می‌کند، گفت: من چهارشنبه صبح این موضع را اعلام کردم. نمی‌دانم بعد از 24 ساعت چه اتفاقی افتاد که این شایعات مطرح شد. پنجشنبه هم که روز تعطیل ماست و اتفاق خاصی در فدراسیون رخ نمی‌دهد، اما ین روند سریالی شایعات باعث دغدغه شده است.

عضو هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اولاً در مورد بحث تصمیم‌گیری برای سرمربیان تیم‌های ملی قطعاً هیئت رئیسه فدراسیون تصمیم‌گیری می‌کند. هیئت رئیسه هم برای رسیدن به این تصمیم سازوکارهایی مانند استفاده از نظر کمیته فنی و ... دارد. تا این لحظه که من صحبت می‌کنم هیچ تصمیمی برای تغییر سرمربی و هیچ مذاکره‌ای برای جانشین او انجام نشده است، ولی آن چیزی که برای ما دارای اهمیت است، به‌هرحال موضوع تیم ملی و گرفتن نتایج درخشان است و این یک اولویت برای ما به شمار می‌آید. در این مورد دیدگاه‌ها و نظرات فنی است که ما آنها را می‌شناسیم. کمیته فنی و میرشاد ماجدی بحث فنی را شخصاً برعهده گرفته‌اند.

اصولی در واکنش به این پرسش که صحبت‌های او نشان می‌دهد دیگر حمایت صد درصد و بی‌قید و شرط از اسکوچیچ نمی‌شود، گفت: این برداشت درست نیستو برای ما همیشه بررسی تیم ملی و بروزرسانی شرایط برای همه تیم‌ها باز بوده است، نه فقط تیم ملی بزرگسالان، ولی اینکه جمع‌بندی‌ها برای تغییر شکل گرفته باشد، اینطور نیست.

«آیا فدراسیون فوتبال از ارگان دیگری برای تغییر سرمربی تحت فشار است؟»، وی در پاسخ به طرح این سؤال گفت: من شفاف گفتم نظرات و دیدگاه‌ها وجود دارد. به‌هرحال تیم ملی برای همه است. وزارت ورزش نیز ارتباطی دارد و بی‌ربط نیست و نظرات و دیدگاه‌هایی دارند. در این مورد دغدغه‌ها توسط فدراسیون فوتبال و سرپرست شنیده می‌شود، اما در نهایت در هیئت رئیسه باید جمع‌بندی کنیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه آیا مجلس و وزارت ورزش نظری راجع به تغییر سرمربی داشته‌اند، گفت: وزارت بخش فنی‌اش در این مورد اظهارنظر  می‌کند. آنها هم به‌هرحال بخش فنی دارند. من در مورد مجلس اصلاً صحبت نکردم. تصمیم را فدراسیون می‌گیرد. چطور رسانه‌ها مشورت می‌دهند ما که نمی‌توانیم جلوی اظهارنظرها را بگیریم؛ ما می‌شنویم. اینکه بگوییم حرف کسی را گوش نمی‌دهیم که درست نیست، ما باید دیدگاه‌های مختلف را بشنویم.

اصولی در ادامه یادآور شد: من نمی‌دانم بر چه مبنایی می‌گویید بین اعضای هیئت رئیسه اختلاف وجود دارد. به جای اینکه یقه من را بگیرید باید یقه کسانی که این توئیت‌ها را زدند، بگیرید. رسانه‌ها اگر می‌خواهند به نفع تیم ملی عمل کنند باید یک همسویی با منافع تیم ملی داشته باشند. نه اینکه صبح از خواب بلند می‌شویم یک خبری مطرح شده و باید تا شب پاسخگو باشیم، ما که می‌دانیم چیزی نیست و پاسخ هم می‌دهیم.

وی در ادامه گفت‌و‌گوی تلفنی خود با برنامه ورزشگاه شبکه پنج سیما در پاسخ به تکرار این پرسش که «هیچ تصمیمی برای تغییر کادر فنی تیم ملی گرفته نشده است؟»، یادآور شد: هیچ تصمیمی گرفته نشده و هیچ مذاکره‌ای با هیچ‌کس هم انجام نشده است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه مذاکره با علی دایی و جواد نکونام نیز شایعه است، گفت: اصلاً ما تا این لحظه در مورد تغییر به جمع‌بندی نرسیدیم که درباره گزینه بخواهیم بحث کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


France
.....
Iran, Islamic Republic of
اگر این تیم مستعد را بدیم دست اسکوچیچِ بی تجربه، با 3 باخت تحقیر کننده آن هم در بازیهای حساس و حیثیتی مقابل انگلیس و آمریکا برمیگردیم
Iran, Islamic Republic of
نه بدیم دست کی روش 11 نفره دفاع کنن آخرشم نهایتش مساوی کنیم. خوب بازی کردن مهم تره.
مهم نتیجه ی بازی هاست .حالا میخواد با دفاع باشه.
تعویض مربی، بازیکن و اعضای تیم فوتبال یک واقعیت غیر قابل انکار است