کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شاباک به نفوذ به عمق ارتش اسرائیل اعتراف کرد

16 تير 1401 ساعت 21:38

سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی(شاباک) در خبری کوتاه به نفوذ به عمق ساختار ارتش این رژیم و جمع آوری اطلاعات از داخل آن اعتراف کرد.


به گزارش جهان نیوز، پایگاه اطلاع رسانی روزنامه یدیعوت احارانوت با انتشار این خبر ادعا کرد: یک جوان از فلسطینیان 1948 بعد از ارتباط با مبارزان فلسطینی در نوار غزه به شکل داوطلبانه وارد ارتش اسرائیل شد و توانست اطلاعات و تصاویری از داخل استحکامات ارتش اسرائیل برای آنها ارسال کند.

 
براساس این ادعا این فرد که شحاده ابو القیعان نام دارد، از اهالی منطقه حوره در النقب است و با گردان‌های المجاهدین غزه ارتباط برقرار کرده و اطلاعاتی را در اختیار آنها قرار داده و موفق شده است و برای انتقال سلاح از داخل پادگان محل خدمتش به خارج از آن برای رساندنش به دست نیروهای مقاومت تلاش کرده است.
 
به زعم کیفرخواست اتهامی علیه این فرد، او به درخواست گردان‌های المجاهدین وارد ارتش اسرائیل شده تا از این طریق به نفع مقاومت به جمع آوری اطلاعات بپردازد.
 
او در جریان بازجویی تاکید کرده است که او با هدف انجام عملیات ضد اسرائیلی دست به این کار زده و به دنبال آن بود تا اقدامی در پاسخ به جنایات اشغالگران علیه خانواده و اهالی روستایش و تخریب منازل آنها، کاری انجام دهد.
 
به نوشته رسانه‌های عبری زبان خانه پدری این جوان 25 ساله در سال 2019 توسط ارتش اسرائیل تخریب شده بود و ارتباط وی با گروه فلسطینی از سال 2021 آغاز شده بود و او در پاسخ به تذکر فرد مسئول وی در نوار غزه که به وی هشدار داده بود این کار سخت و دشوار و در صورت دستگیری توسط اسرائیل با سختی و فشارهای زیادی مواجه خواهد شد، هم پاسخ داده بود از چیزی نمی ترسد.
 
به نوشته این رسانه عبری زبان مجازات انتقال اطلاعات به دشمن! و تلاش برای خارج کردن سلاح برای رساندن به طرف متخاصم، زندان ابد است.
 
 این اطلاعات در حالی در رسانه‌های عبری زبان منتشر می‌شود که خانواده این فرد تمام آن را بی پایه و اساس و در راستای پرونده سازی برای فرزند آنها عنوان و تاکید دارند او هیچ ارتباطی با گروه‌های فلسطینی نداشته و این اطلاعات زاییده تخیلات سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل است.


کد مطلب: 805411

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/805411/شاباک-نفوذ-عمق-ارتش-اسرائیل-اعتراف

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com