کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهترین راه دریافت ویزای شیگن چیست | ایوار پاسخ می‌دهد

16 تير 1401 ساعت 16:26

سفر به کشور‌هایی نظیر دبی، ترکیه، مالزی یا تایلند راحت به نظر می‌رسد. بعضی ویزا لازم ندارند و بعضی دیگر به محض ورود، ویزای شما را صادر می‌کنند. بدون دغدغه فقط کافی است که یک پرواز با قیمت مناسب پیدا کنید تا سفر شما آغاز شود؛ اما درباره اروپا قصه به کلی متفاوت است.


به گزارش ایوار؛ سفر یکی از مهم‌ترین تفریحاتی است که همه به دنبال تجربه آن هستیم، از بازدید بنا‌های خارق‌العاده تا آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردمانی که در طول زندگی شاید هیچ‌گاه همنشینی با آن‌ها برایمان پیش نیاید. از سفر‌های یک روزه در اطراف شهر خودمان تا سفر‌های طول و دراز، همگی خاطراتی می‌شوند که سال‌ها در ذهن و فکرمان ماندگار خواهند شد.

مشکل وقتی پیش می‌آید که قصد سفر به توریستی‌ترین کشور‌های جهان مانند فرانسه، سوئیس و اسپانیا داشته باشید. دریافت ویزای شینگن، بزرگترین مانعی است که در پیش روی شما ظاهر می‌شود. بسیاری از سفارتخانه‌ها به دلایل مختلف که اصلی‌ترین آن، امکان عدم بازگشت شما از سفر است، از صدور ویزا برای شما خودداری می‌کنند. کار وقتی سخت‌تر می‌شود که یک مهر ریجکتی نیز به پرونده شما اضافه شود که در این صورت، برای چند سال باید قید سفر به اروپا را بزنید. همچنین اگر قصد سفر به کانادا را نیز داشته باشید، داشتن سوابق سفر قوی از جمله داشتن ویزای شینگن بسیار به شما کمک خواهد کرد. شاید بتوان گفت بدون مهر شینگن، عموما امکان دریافت ویزای کانادا را نخواهید داشت. پس چطور امکان بازدید از شهرهای پاریس، رم یا بارسلون را داشته باشیم؟
 

 
تور گروهی اروپا، بهترین راه حل دریافت ویزای شینگن
آژانس‌های مسافرتی انگشت‌شماری در کل کشور هستند که مجری مستقیم تورهای اروپا محسوب می‌شوند. این آژانس‌ها مانند آژانس هواپیمایی ایوار، به واسطه چندین سال اجرای تور اروپا، مورد اعتماد سفارتخانه‌ها هستند. اگر قصد سفر به قاره سبز را دارید، بهترین راه پیش پای شما، تورهای گروهی است زیرا تمامی مدارک شما توسط کارشناسان ویزا و مدارک در دفتر آژانس بررسی و در صورت مشکل یا کسری، قبل از ارجاع به سفارت، تکمیل خواهد شد.
 
همچنین به دلیل اعتبار آژانس نزد سفارت در جهت اجرا تور تفریحی، ویزای شما به راحتی صادر می‌شود، به دلیل همین اعتبار است که غیر از مدارک مورد نیاز سفارت، آژانس به ازای هر شخص، ضمانت بازگشت مشخصی تعیین می‌کند که مبلغ آن به سابقه سفر‌های قبلی، وضعیت شغلی، مدارک ملکی و ... بستگی دارد. مبلغ ضمانت بازگشت به صورت ریالی خواهد بود اما در وجه آژانس نیست، بلکه در حساب خود مسافر بلاک می‌شود و فقط یک برگه ضمانت که از سمت بانک صادر می‌شود به آژانس تحویل داده می‌شود.
 
اگر علاقه‌مند به سفر‌های گروهی نیستید، می‌توانید با دریافت خدمات هتل و پرواز، ویزای شنگن خود را دریفات نمایید و برای سفر آماده شوید. در سفرهای انفرادی نیز، باید ضمانت بازگشت به آژانس هواپیمایی ارائه دهید، اما دیگر مجبور به سفر در قالب گروه نخواهید بود.
 


 
امکان زمانبندی و راهنما، مهمترین مزیت تور گروهی اروپا
حتی اگر شخصا امکان دریافت ویزا را داشته باشید، با توجه به شلوغی وقت سفارت، شاید هیچ وقت نتوانید برای زمانی که مدنظر دارید به سفر بروید. سفر با تور مسافرتی، این امکان را به شما می‌دهد که از ماه‌ها قبل، بتوانید برای زمان سفر خود برنامه‌ریزی داشته باشید. همچنین حضور یک راهنمای فارسی زبان در طول سفر، بسیار سفر شما را دلچسب‌تر می‌کند زیرا علاوه‌بر توضیحات جذاب از هر بخش سفر، مشکلات غیر منتظره سفر را برای شما حل و فصل می‌نماید تا فقط از سفر خود لذت ببرید.
 


 
سوالات بیشتر؟
اگر برای شرکت در تور اسپانیا، فرانسه، سوئیس، ایتالیا یا سایر کشور‌های اروپایی سوالات بیشتری دارید، می‌توانید برای اطلاع از قیمت، مدارک مورد نیاز یا ضمانت بازگشت به وبسایت ایوار به آدرس www.eavar.com مراجعه نمایید یا اینکه با کارشناسان فروش این شرکت به شماره 02191009100 تماس حاصل نمایید.
 


کد مطلب: 805405

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/805405/بهترین-راه-دریافت-ویزای-شیگن-چیست-ایوار-پاسخ-می-دهد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com