کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آپارتمان‌های ۲ میلیاردی تهران +جدول

اقتصاد آنلاین , 16 تير 1401 ساعت 11:07

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۰۰ متری شمال تهران خواهیم‌ پرداخت.


به گزارش جهان نیوز، شمال تهران به علت آب و هوای خوب و لوکس بودن خانه‌ها، جزو مناطقی است که مورد نظر سرمایه‌گذاران و خریدارانی است که به دنبال خانه های لوکس و اروپایی در تهران هستند. در این گزارش خانه های ۱۰۰ متری شمال تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا در خرید خانه یا سرمایه‌گذاری بهتر به شما کمک کنیم.

اگر با سرمایه‌ای معادل ۱۰ میلیارد تومان قصد سرمایه‌گذاری در شمال تهران را دارید، میتوانید واحد آپارتمانی ۹۸ متری در ولنجک که ۶ سال از ساخت آن گذشته باشد را خریداری کنید. همچنین واحدی دیگر در همین محله که ۶ سال از ساخت آن گذشته باشد با متراژ ۹۷ متر و ۲ اتاق خواب را نیز با همین مبلغ خریداری کنید.

اگر قصد خرید آپارتمانی نوساز در فرمانیه را دارید، میتوانید واحدی ۹۵ متری که ۲ خوابه است را در این محله با قیمتی بالغ‌بر ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین واحدی دیگر در همین محله با متراژ ۹۶ متر و ۲ اتاق خواب، درحالی که نوساز است نیز قیمتی معادل ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دارد.

واحدی ۹۵ متری در محمودیه درحالی که ۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد.

 
در روز های اخیر واحدی ۲۰ ساله در تجریش با متراژ ۹۸ متر و ۲ اتاق خواب، معادل ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمانی در الهیه که ۵ سال از ساخت آن می‌گذرد با متراژ ۹۸ متر و ۲ اتاق خواب، قیمتی معادل ۸ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان دارد.

ارزش واحدی ۱۰۰ متری در زعفرانیه با سنی معادل ۹ سال و ۲ اتاق خواب، مبلغی معادل ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.


کد مطلب: 805373

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/805373/آپارتمان-های-۲-میلیاردی-تهران-جدول

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com