سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۵

ورود سگ از ایران به کانادا ممنوع شد!

سه شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب: 805232
دولت کانادا به‌منظور جلوگیری از شیوع هاری, ورود سگ از کشورهای مختلف از جمله ایران به کانادا را ممنوع اعلام کرده است و قرار است این قانون از ماه سپتامبر اجرایی شود.
ورود سگ از ایران به کانادا ممنوع شد!
به گزارش جهان نيوز، طبق گزارش آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا (CFIA)، ورود سگ‌‌هایی که در معرض خطر ابتلا به بیماری هاری هستند با هدف مقابله با هاری از بیش از 100 کشور جهان ممنوع خواهد شد.

narcity نوشت, از تاریخ 28 سپتامبر 2022 مصادف با روز جهانی مبارزه با هاری, کانادا اجازه نخواهد داد هیچ سگی برای سپرده شدن به افراد، پرورش، فروش، نمایش و یا مبادله بین افراد، وارد این کشور شود. مناطقی که تحت تأثیر این ممنوعیت قرار می‌گیرند شامل بخش‌هایی از آفریقا، آسیا، آمریکای مرکزی و جنوبی، کارائیب و اروپای شرقی هستند. در لیست کشورهایی که واردات سگ از آن‌ها ممنوع شده است, نام ایران نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش تسنیم, ممنوعیت واردات سگ از ایران به این دلیل است که در ژانویه سال 2022 و همچنین در جولای سال 2021 میلادی, بیماری هاری در 2 سگ واردشده از ایران مشاهده شده بود. در آن زمان سازمان بهداشت عمومی تورنتو, علت ابتلای این سگ‌ها به هاری را استفاده از واکسن‌های تقلبی و غیراستاندارد هاری توسط انجمن‌های مردم‌نهاد و مدافع حقوق سگ‌ها که در زمینه صادرات سگ‌ها به سایر کشورها فعالیت دارند, اعلام کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وای چه بد !!
حالا اینا مجبورن بخاطر بچه هاشون تو ایران بمونند
Iran, Islamic Republic of
و کماکان ورود اختلاسگران و سارقان و دزدان کارآفرین به کانادا آزاد است.
Canada
سگ های ایران همگی سالم و در خوشبختی و رفاه هستند و احتیاجی به رفتن به کانادا ندارند....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کاش ورود آقازاده ها رو هم ممنوع میکردن..
Iran, Islamic Republic of
.....