سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

اظهارات منتسب به مخبر تکذیب شد

سه شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب: 805229
معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهور، اظهارات منتسب به مخبر در فضای مجازی درباره بازنشستگان را تکذیب کرد.
اظهارات منتسب به مخبر تکذیب شد
به گزارش جهان نيوز، معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهور، اظهارات منتسب به محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در فضای مجازی درباره بازنشستگان را تکذیب کرد.

در اطلاعیه این دفتر آمده است: بنا بر ماموریت رئیس جمهور محترم، معاون اول در جلساتی با حضور مسئولان ذیربط و نمایندگان اتحادیه ها و انجمن های بازنشستگی حرف ها و دغدغه های بازنشستگان را شنیده و همواره بر رفع آنها تاکید کرده اند. ایشان در تمامی جلسات رسمی و غیر رسمی جز در حمایت از این قشر آبرومند و محترم، سخنی نگفته است.

بنابراین سناریوسازی و اظهارنظرهای ساختگی و دروغی که در فضای مجازی به ایشان منسوب شده، به هیچ عنوان صحت ندارد و تکذیب می شود.

گفتنی است، در آخرین جلسه ای که با حضور معاون اول رئیس جمهور در مورد بازنشستگان برگزار شده، جبران مابه التفاوت عدد مصوب دولت با میزان افزایش مورد نظر بازنشستگان به عنوان متناسب سازی حقوق از سوی سازمان تامین اجتماعی به تصویب رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *