پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

زمان فروش مجدد خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد

سه شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 805209
منطقی گفت: مشکل افرادی که در سامانه فروش یکپارچه بعنوان نفر جایگزین بودند حل شد و به همه آن‌ها خودرو تخصیص یافت، بر این اساس علاوه بر 176 هزار دستگاه که برای این دوره فروش تخصیص یافته بود، 60 هزار دستگاه هم به افراد جایگزین اختصاص یافت.
زمان فروش مجدد خودرو در سامانه یکپارچه
به گزارش جهان نيوز، منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تلاش داریم تا پایان تیر ماه، دوباره فروش از طریق سامانه یکپارچه خودرو انجام شود و با توجه به افزایش تولید، تا پایان تیر، قرعه کشی دیگری خواهیم داشت.
 
بر اساس گزارش تسنیم، منوچهر منطقی، افزود: مشکل افرادی که در سامانه فروش یکپارچه بعنوان نفر جایگزین (رزرو) بودند حل شد و به همه آن‌ها خودرو تخصیص یافت، بر این اساس علاوه بر 176 هزار دستگاه که برای این دوره فروش تخصیص یافته بود، 60 هزار دستگاه هم به افراد جایگزین اختصاص یافت.

وی گفت: جایگزین (رزرو) یعنی اگر نفر اصلی پول را پرداخت نکرد، امکان خرید برای نفر جایگزین فراهم می‌شود، اما در این دوره به همه افرادی که بعنوان جایگزین بودند خودرو تعلق گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Switzerland
این سامانه چرا برای ثبت نام مجدد متقاضیان فعال نیست!