جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

کادر درمان دیگر توان ندارد مردم مراقب کرونا باشند

سه شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 805189
کادر درمان دیگر این توان را ندارند که هم حوادثی نظیر تصادفات را پوشش دهند و هم بیماری که می‌توان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آن را کنترل کرد و بیماری کرونا بار مضاعفی بر سیستم درمان کشور است.
کادر درمان دیگر توان ندارد مردم مراقب کرونا باشند
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، مجتبی خالدی در یک برنامه تلویزیونی در واکنش به اوج گیری دوباره آمارهای کرونایی در کشور گفت: متاسفانه آمار کرونا در حال افزایش است و به دلیل بیماری کووید ۱۸ نفر از پرسنل اورژانس شهید شدند و دلیلش هم این بود که بسیاری از مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند.

سخنگوی اورژانس افزود: خواهش من از هم مردم این است که حتما دز سوم واکسن را تزریق کنند و ماسک بزنند و اینگونه خیال نکنند که به کرونا مبتلا نمی‌شوند.

وی ضمن اشاره به اینکه تنها مکانی که افراد می‌توانند در آن از ماسک استفاده نکنند مکان‌های خلوت است، ادامه داد: در بقیه مکان‌ها به ویژه مکان‌هایی بیش از ۸ نفر در آنجا حضور دارند، استفاده از ماسک الزامی است.

خالدی بیان کرد: کادر درمان دیگر این توان را ندارند که هم حوادثی نظیر تصادفات را پوشش دهند و هم بیماری که می‌توان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آن را کنترل کرد و بیماری کرونا بار مضاعفی بر سیستم درمان کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
کرونا با آلودگی هوا و آمدن پائیز بدتر هم میشود!!!