کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اوباش باندی و گروهی در تهران نداریم

14 تير 1401 ساعت 12:24

در حال حاضر هیچ باند مهم مجرمانه در پایتخت نداریم و تمام اقدامات باندی در تهران متلاشی شده است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از میزان، مراسم تجلیل از عوامل و کارکنان کاشف اموال صندوق امانات بانک ملی، در ستاد فرماندهی کل انتظامی کشور با حضور فرماندهان و روسای تخصصی پلیس برگزار شد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران، بیان کرد: سرعت عمل و تلاشی که همکارانم در این ماموریت داشتند، باعث توجه و مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وی افزود: پس از مراسم بزرگ سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، حوادث مختلفی رخ داد که بزرگترین آن واقعه محله مرتضی گرد علیه همکارانم بود که کمتر از ۴۸ ساعت متهم در نقطه صفر مرزی دستگیر و در محل وقوع حادثه گردانده شد.

رئیس پلیس تهران با بیان اینکه پس از این واقعه حادثه سرقت از صندوق امانات شعبه بانک ملی رخ داد، تصریح کرد: پس از دریافت این خبر، قرارگاه ویژه پلیس تهران برای انجام این مأموریت تشکیل شد.

وی افزود: برای بررسی این پرونده هیچ سرنخی در دست نداشتیم، پس از جمع بندی ماجرا، جریان واقعه برایمان روشن شد، اینکه چه اتفاقی افتاده و چه کسانی این واقعه را رقم زدند.

سردار رحیمی ادامه داد: پس از دریافت اطلاعات متهمان، در عملیات‌های مختلف دستگیری افراد بلافاصله آغاز و افراد ظرف چند ساعت در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ۲۰ درصد جرایم حوزه سرقت در کشور، در پایتخت رخ می‌دهد، گفت: روزانه ده‌ها سرقت و جرم توسط پلیس تهران کشف می‌شود‌. سرعت عمل پلیس در این ماموریت بیانگر توانمندی پلیس در انجام امورات خود است.

فرمانده انتظامی تهران با بیان اینکه در حال حاضر و با اقدامات انجام شده در تهران، سازمان جرم را بهم زدیم، اظهار کرد: در حال حاضر هیچ باند مهم مجرمانه در پایتخت نداریم و تمام اقدامات باندی در تهران متلاشی شده است.

وی افزود: دو روز قبل در درگیری مسلحانه‌ای که بین همکارانم و اوباش مسلح انجام شد، ۴ قبضه سلاح که ۲ قبضه از آن سلاح کلاشینکف بود، کشف شد و همکارانم در قالب تنها یک تیم واحد گشتی، این باند را متلاشی کردند.


کد مطلب: 805188

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/805188/اوباش-باندی-گروهی-تهران-نداریم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com