کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چگونه در پابجی حرفه ای شویم

14 تير 1401 ساعت 11:22


 پابجی از جمله بازی هایی است که بر روی پلتفرم های مختلف در چند سال اخیر منتشر شد. هم اکنون کاربران می توانند این بازی را بر روی پی سی، کنسول یا موبایل نصب کنند و سرگرم شوند.

تفاوتی ندارد شما این بازی را بر روی چه سیستمی نصب و قصد اجرای آن را دارید در هر حال برای بازی کردن به صورت حرفه ای باید مواردی را رعایت کنید.

 
ما در اینجا قصد داریم تا به شما آموزش دهیم چگونه در پابجی حرفه ای شویم. برای این کار ابتدا تنظیمات بازی را مطابق با سبک و استراتژی خود تنظیم کرده و سپس اقدام به بازی کنید.

به جز تنظیمات بازی که بخش مهمی برای حرفه ای شدن است، سبک بازی شما نیز از موارد بسیار مهمی بوده که باید به آن توجه کنید.

اگر به بازی های جنگی علاقه دارید ما بازی فری فایر را نیز به شما پیشنهاد میکنیم که میتوانید با خرید جم فری فایر در این بازی در مدت زمان کمی پیشرفت کنید.

راه کارهایی برای حرفه ای شدن در پابجی

چطوری در پابجی موبایل حرفه ای شویم ؟
 
در پاسخ به سوال این که چگونه در پابجی حرفه ای شویم. باید بگوییم این کار بسیار ساده است البته اگر از پلیرهایی هستید که به تازگی اقدام به نصب این بازی کرده اید، ممکن است نتوانید به درستی بازی کنید. تمرین کردن در بازی به مرور زمان شما را حرفه ای تر خواهد کرد.
 
  1. 1- آیتم های ارزشمند به همراه داشته باشید
 
در بتل رویال پابجی شما باید یک کیف لول ۳ پیدا کرده تا بتوانید مهمات و ابزارهای بیشتری را با خود حمل کنید. همیشه سعی کنید اسلحه های کارآمد و مهمات ارزشمند با خود به همراه داشته باشید تا در صورت لزوم بتوانید از آن ها استفاده کنید.

بسیاری از افراد تنها یک سلاح با خود حمل می کنند و این باعث می شود شما نتوانید مناطق دور یا نزدیک را با همان اسلحه مورد هدف قرار دهید.

مهم ترین آیتم ها سلاح ها هستند، سعی کنید سلاح های مکمل جمع کرده تا بتوانید از آنها برای درگیری های نزدیک و دور استفاده کنید.

چنانچه احساس کردید مهمات بی ارزشی در کوله پشتی وجود دارد سریعا آن را جایگزین کنید.
 
  1. 2- همیشه مدکیت همراه داشته باشید
 
مدکیت ها در دسته های مختلفی هستند که برای پر کردن HP یا همان جان می توان از آن استفاده کرد. مهم ترین چیزی که شما در بازی باید به همراه داشته باشید همین مدکیت ها هستند.

در بسیاری از موارد پلیرها نصف اچ پی خود را در درگیری ها از دست می دهند و بخاطر نداشتن مدکیت، در درگیری های بعدی کشته می شوند.

به جرأت می توان گفت مدکیت ارزشمندترین آیتمی است که می توانید به همراه داشته با‌شید.

اگر به بازی پابجی موبایل علاقه دارید میتوانید با خرید یوسی پابجی اکانت خود را در سطح بالاتری قرار دهید.
 
  1. 3- حواستان به زون باشد
 
اغلب بازی هایی که در سبک بتل رویال طراحی شده اند دارای منطقه زون هستند که با گذشت زمان کوچک و کوچکتر می شود.

همیشه بعد از فرود آمدن حواستان به زون باشد زیرا ممکن است منطقه امن از شما فاصله زیادی داشته باشد که در این صورت باید سریعا وسیله نقلیه پیدا کنید و خود را به منطقه برسانید.

معمولا بازی های سبک بتل رویال همچون پابجی به گونه ای طراحی شده اند که هر چقدر به انتهای بازی نزدیک تر می شویم، زون، جان بیشتری از شما خواهد گرفت.

تنها در مواردی ضروری و برای نجات جان هم تیمی ها وارد این بخش شوید.

به منطقه فرود توجه کنید

  1. 4- به منطقه فرود توجه کنید

     
قبل از پریدن از هواپیما، منطقه ای را انتخاب کنید تا در هنگام نزدیک شدن هواپیما به آن منطقه پرش خود را انجام دهید. اگر اهل درگیری در همان اول بازی هستید، می توانید در مناطق مرکزی و مهم بازی فرود بیایید اما اگر می خواهید در همان ابتدا مبارزه خود را آغاز نکنید بهتر است وارد مناطق امن تر شوید.

نکته مهمی که برای منطقه فرود وجود دارد این است که سعی کنید قبل از رسیدن به منطقه مورد نظر پرش خود را انجام دهید زیرا در صورت پرش دیر هنگام، رقیبان شما به سرعت اسلحه ها و مهمات را برداشته و منتظر فرود شما خواهند بود.
 
  1. 5- در کاور گرفتن دقت کنید
 
بسیاری از افراد برای جلوگیری از اصابت تیر دشمن، در پشت وسایل نقلیه پنهان می شوند. این کار کاملا غلط است زیرا دشمن شما می تواند با نابود سازی وسیله نقلیه جان شما را بگیرد.

بهترین مکان ها برای کاور گیری، پشت سنگ، درختان، دیوارهای سنگی، ستون های فلزی و موارد اینچنینی هستند.
 
  1. 6- درست رانندگی کنید
 
برخی از پلیرها عادت دارند در هنگام حرکت خودرو، دکمه خروج را بزنند.

این کار باعث از بین رفتن بخشی از HP یا جان می شود به همین خاطر اگر در حین رانندگی هستید، سعی کنید ابتدا خودرو را به طور کامل متوقف کنید و سپس پیاده شوید.

البته در هنگام استفاده از هلیکوپتر می توانید دکمه خروج را در هر موقعیتی فشار دهید و در منطقه خاصی فرود بیایید.
 
  1. 7- حواستان به پل ها باشد
 
زمانی که زون کوچک می شود و شما به ناچار باید از پل ها برای رسیدن به منطقه امن استفاده کنید، دشمنان از این موقعیت استفاده می کنند و در نقطه خاصی از پل مخفی می شوند.

در هنگام عبور از پل ها با دقت بیشتری حرکت کرده و اگر در زیر پل آب وجود دارد، سعی کنید به جای استفاده از پل شنا کنید.
 
  1. 8- از سلاح های کاربردی استفاده کنید
 
معمولا سلاح های مختلفی در بازی پابجی وجود دارد که برخی از آنها برای درگیری نزدیک و برخی نیز برای مورد هدف قرار دادن دشمن از فاصله دور مناسب هستند.

سعی کنید همیشه یک اسلحه نزدیک زن و یک اسلحه دگر زن همچون اسنایپ به همراه داشته باشید تا در صورت لزوم بتوانید از آنها استفاده کنید.

سعی کنید چندین مرتبه از سلاح های مختلف استفاده کنید تا قلق آنها را یاد بگیرید.

در صورت لزوم برای هدف گیری از اسکوپ نیز می توانید استفاده کنید.
 
  1. 9- تغییر موقعیت دهید
 
در پاسخ به سوال این که چگونه در پابجی حرفه ای شویم؟ باید بگوییم که هرگز سعی نکنید در یک مکان ثابت باقی بمانید زیرا ممکن است دشمنان شما را تحت نظر قرار داده باشند.

برخی از پلیرها عادت دارند در یک مکان کمپ کنند و بازی را ادامه دهند، این کار اگرچه ممکن است شما را از دید دشمنان مخفی نگه دارد اما در بسیاری از موارد به سرعت توسط دشمن شناسایی خواهید شد.
 10.	برای نجات جان هم تیمی ها عجله نکنید
  1. 10- برای نجات جان هم تیمی ها عجله نکنید

    اگر در هنگام بازی، یک یا چند هم تیمی مورد اصابت گلوله در بازی قرار گرفت، سعی نکنید به سرعت اقدام به نجات دادن جان آنها کنید زیرا ممکن است این ترفند دشمنان باشد.
برخی از دشمنان، از قصد کاملا جان هم تیمی شما را نگرفته اند تا شما به ناچار مجبور شوید برای نجات دادن جان هم تیمی خود اقدام کنید، در این صورت شما نیز مورد حمله قرار خواهید گرفت. هنگامی که لازم است مهمات خود را به کار بگیرید و زمانی که نیاز به حمله است، حمله کنید و زمان های خطر که هم تیمی های خود را از دست داده اید، با احتیاط بیشتری بازی را ادامه دهید.

سعی کنید تمامی موارد ذکر شده در این مقاله را مطالعه کنید تا بدانید چگونه در پابجی حرفه ای شویم.

11- خرید گیفت کارت ریزر گلد

  1. با این گیفت کارت میتوانید اعتبار حسابتان را در بازی های اینترنتی مختلف شارژ کنید و تجهیزات خود را ارتقا دهید.


کد مطلب: 805170

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/805170/چگونه-پابجی-حرفه-شویم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com